luni, 26 septembrie 2016

zile ale vieţii noastre...

... ori de câte ori citesc postările prietenei mele virtuale, doamna Laura Schussmann, sunt uimită de cuvintele atât de potrivit alese pentru a exprima ceea ce simţim şi dorim cu toţiiLaura Schussmann );

     ''Sunt zile și zile în viața noastră... Și viața își are zilele ei. Când ne trezim cu soarele în suflet, când plouă... a deznădejde... Când am vrea să cucerim lumea... când am vrea să nu ne amintim în ce zi suntem... Când am vrea să ne îndrăgostim nebunește, când nu am mai vrea să știm ce este iubirea... Când ne-am dărui și pe noi căci ne simțim atât de buni și de darnici, când ne apucă un egoism de nici măcar o privire nu am mai împarți cu cineva... nici măcar cu noi înșine...
       Când ne simțim atât de frumoși că și oglizile din casă ne aruncă priviri de admirație înapoi... când nici măcar întunericul absolut nu ne mai poate ascunde de noi înșine... Când ne place să ne jucăm chiar și pocker cu viața, când parcă jocul nu mai are nici un farmec... și sensurile nici măcar ele nu mai au nici un sens ..
       Sunt zile și zile în viață noastră... Sunt așa zile că dacă ai fi floare te-ai lăsat iubit și de soare și ploaie în același timp... și sunt așa zile în care dacă te simți soare, ai dori să devii brusc ploicică racoroasă de primăvară... Dacă ai fi pasăre, ți-ai face cuibul pe cel mai înalt vârf al universului și să poți să zbori înapoi și înainte în valsuri de pană... și sunt zile și pasăre ai fi... ai vrea să existe doar copaci fără frunze... căci parcă ai rămas fără zbor...
Dar indiferent ce zile sunt și indiferent ce ne simțim a fi... să nu uităm ce suntem... de ce suntem... și că am putea rămâne flori dacă am vrea... am putea zbura ca păsările căci aripi avem și doar trebuie să le simțim adevărata greutate pe umerii noștri de îngeri... să nu uităm că suntem oameni... da, suntem oameni... și dacă am înțelege sensul cuvântului ce ne devine trăsătură de caracter dar și identitate... am simți cât de frumoși suntem și cât de superbi am putea deveni doar dacă ne-am iubi cu adevărat și sincer pe noi înșine... Sunt zile și zile... sunt vieți și vieți... suntem oameni și oameni...
      Fiecare zi să fie o zi a voastră și plină de voi... să trăiți din plin fiecare secundă a zilei și fericirea și împlinirea ce ne este dată prin șansa la viață.
''
           (LAURA SCHUSSMANN, ''ZILE ALE VIEŢII NOASTRE'')


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu