sâmbătă, 16 aprilie 2016

muzica autentic românească...

... am avut o săptămână de muncă în ritm susţinut, aproape până la epuizare, zilnic...
... aşa că astă seară intrând pe facebook am avut o frumoasă surpriză - Bunul Dumnezeu mi-a înveselit sufleţelul - descoperind o postare a unei prietene virtuale, pe care o admir mult !!! 
... dacă nu o cunoaşteţi, v-o prezint cu drag: Alexandra Toma Spireanu 
http://www.gds.ro/Local/2015-01-06/concert-sustinut-de-soprana-alexandra-s
... astă seară am descoperit o formaţie minunată (oare când au timp pentru atâtea activităţi ?) atât de talentată: MUZODAVA !!! 
... am ascultat, cu drag, acorduri muzicale care mi-au luat cu mâna oboseala !!!

... ''Am un voinicel'':
...''Ciocârlia'':

...''Maria, neichii Marie'':

...şi ar mai fi ''Dealu-i deal''...
... le doresc, din toată inima, mult succes !!!

6 comentarii:

  1. Frumos,așa cum spui și tu,muzică autentică românească,mulțumesc!
    O săptămână frumoasă și ușoară îți doresc!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      sper din toată inima ca formaţia să aibă succes pentru că au voci deosebite, cu un talent aparte !
      mulţumesc frumos pentru urări !
      şi eu, cu drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă muzică, mă bucur pentru tine că ai găsit-o și îți este un suport mora.

    Săptămână ușoară și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      muzica am descoperit-o, după cum am scris, pentru că fiind prietene virtuale, am primit un mesaj de la Alexandra privind această nouă activitate a lor !
      şi m-am bucurat ascultându-i şi am zis că trebuie să-i popularizez şi eu, cu mijloacele mele, ca să aibă succes!
      mie îmi place mult muzica şi mai ales provocările de calitate !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  3. spor la treaba, dar nu cred ca e bine asa, pana la epuizare, mici pauze in care sa faci ceva ce te odihneste sunt numai bune!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos pentru vizita!
      asta este munca mea in aceasta perioada-nu am ce face!
      o sa fie mai bine mai incolo, cand va fi mai cald...
      odihna ? seara, dupa cina, la tv...
      cu drag, iti doresc multa sanatate !

      Ștergere