duminică, 10 aprilie 2016

aş vrea...

... mi-a fost dor de frumoasele versuri şi pline de căldură sufletească ale prietenei mele de spirit şi suflet, doamna Laura Schussmann (Laura Schussmann) : 

''Aş vrea
să apropii depărtările.
Ai vrea
să alungi aşeptările.
Aş vrea
să te fac
să nu mai fugi
de mine
crezând
că poţi trăi
departe
de iubire.
Tu vrei
să uit
dorul de tine.
Eu vreau
să îţi amintesc
cât de dor
îţi este de mine.
Gândul tău
şoptește:
Iubito,
vino
şi ia-mă
iar
în suflet la tine.
Să ardem amândoi
în iubirea
ce o simţim
ca
în focul renaşterii
purităţii de sine.
Visul meu
suspină :
Iubite,
vino
înapoi.
Inima ta
te aşteaptă
încă
lângă
inima mea,
bătând
ritmul pasiunii
ce niciodată
nu s-a stins
în piept la mine.
Şi
aş vrea
să 
nu mai iubeşti
iarna din tine
căci
a venit
iar primăvara
în suflet la mine.''

(LAURA SCHUSSMANN,
''POEMUL DORULUI... AŞ VREA..'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu