miercuri, 9 septembrie 2015

sărută-mi...

... de obicei  versurile care-mi plac le repostez pe blogul meu - atât pentru toţi cei ce vin aici şi vor citi cât şi pentru mine, pentru a-mi fi mai uşor să le recitesc, cu drag -...
... aşa sunt aceste versuri postate în fb de prietena mea, dna Elena 
      ''Sărută-mi creştetul pădurii care
       e tresărirea timpului pe geană,
       ce soarbe-adânc tot zbuciumul din mare
       cu rădăcinile înfipte-n rană.
       Sărută-i inima,te rog i-ascultă
        iarba pe care mielul blând o paşte
        din ochiul stins în noi de vreme multă
        Şi fluturele care-n zori se naşte
        guste mireasma caldă ce rămâne
        sub pasu-ndrăgostitului târziu,
        îngenuncheat pe adieri de grâne
        sărută-mi pâinea-n miezul ei cel viu.
        Sărută piatra pe care-a căzut
        lacrima albă, fără de păcat,
        sărută-mi dorul primului sărut
        în amintirile ce le-ai lăsat.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu