marți, 8 septembrie 2015

roua...

... acum câteva zile, cu căldura ce era peste noi şi ne sufoca de atâta timp, nu credeam că va veni şi această perioadă atât de brusc ...
... întâi au apărut şi la noi semne că va începe să se statornicească şi pe la noi toamna ... la început puţin timid, o răcoare între orele 17-19, apoi a revenit căldura ... aşa a fost vreo două zile...
... apoi cald doar între orele 11 şi 15, iar seara şi dimineaţa s-a încetăţenit frigul, cu adevărat !
... am citit o poezie foarte frumoasă postată de prietena mea dragă de spirit şi suflet, d-na Laura Schussmann (EU LAURA. Cuvinte pentru suflet si spirit. ):



''Rouă pe ramuri
ramuri de rouă,
parcă plânge pădurea
cu lacrimi de prunc.
Imi merge gândul agale
și îmi aleargă pasul
spre inima copacului,
unde viață pulsează,
din mijloc de crâng.
îmi fac căuș palma
să cuprind toată roua, 
să simt transparența,
să văd firul de iarbă foșnind,
dar nu aud decât verde
când frunzele îngălbenesc pe rând.
Si mă scutur,
pe geană lungă de seară,
înfiorată ca ramura,
să îmi pierd arămiul plăpând,
într-o adiere ușoară de vânt.
A venit toamna,
și parcă e timpul
printre ramuri de rouă,
de furtunile vieţii,
să mă ascund.
Curând,
se vor duce,
în stoluri ruginii,
creionate de gând,
revelații și zboruri,
frunzele și cocorii.
în urma lor,
melancolie zâmbind,
voi rămâne eu
și agățați de orizont,
încruntați, norii.
Ramuri și rouă,
ramuri de rouă.
parcă aud pădurea
cu lacrimi de prunc
plângând.
Ascult
supine șoptite în frunze,
în timp ce toamna
îmi povestește
regrete târzii și scuze.
Doar păsările în zbor
se caută cu aripa,
printre fluierături lungi
ale tăcerii,
pagubă de gând,
trilul armoniei pure,
cântând.''
(Laura Schussmann,
'' TOAMNĂ ... VERSUL EI ȘI BOBUL DE ROUĂ..''
''RAMURI DE ROUĂ'')
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu