vineri, 17 iulie 2015

fotbalul feminin ...

... căutând emisiuni pe tv, am descoperit un meci interesant: în cadrul Campionatului Mondial de fotbal feminin din Canada, se juca, pe 2 iulie 2015, finala Cupei între selecţionata Japoniei şi selecţionata SUA ...
... meciul a fost câştigat de SUA ... deci şi Cupa Mondială !
... dar cu această ocazie, am descoperit, cu drag, că Japonia are o echipă feminină de fotbal foarte bună ...
https://ro.wikipedia.org/wiki/Echipa_na%25C8%259Bional%25C4%2583_de_fotbal_feminin_a_
... în 2011 selecţionata Japoniei a cucerit trofeul: Cupa Mondială ...
... căutările pe internet m-au dus la un site al datelor privind fotbalul japonez, am căutat la poziţia ''stadioane'' şi am admirat vreo 23 de stadioane frumos realizate, am căutat la poziţia ''sportivi'', etc .
http://ro.soccerway.com/national/japan/j1-league/c109/
... şi mi-am adus aminte că avem şi la noi, în campionatul român, un jucător japonez:  Takayuki Seto
https://ro.wikipedia.org/wiki/Takayuki_Seto ) ... atât de departe de ţara lui !

2 comentarii:

  1. sa stii ca a fost si in Constanta o echipa, acum multi ani, am facut parte din ea, am jucat chiar cu echipa Suediei un meci in care am batut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      ce minunat că ai fost fotbalistă, şi încă destul de bună!!! eu am cochetat puţin cu handbalul, în cadrul liceului, dar atât ... amintiri frumoase !
      cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut!

      Ștergere