joi, 4 iunie 2015

cucuşor şi puiul de cuc...

... azi dimineaţă, am ieşit pe poarta secundară, unde era şi mami, ca să văd ce face pe acolo ...
... şi am avut o surpriză tare simpatică ! am strigat uimită la mami: ''ia uite, mami!!!''
... pe platforma de ciment de la poarta de peste drum, unde este o casă unde nu locuieşte nimeni, stătea o mică pasăre, un ''bebe'' : un pui de cuc!
... mami a început să-i vorbească pe un ton liniştit şi, încet-încet, s-a apropiat de ''bebeluş'' care se pare că ştia puţin să zboare dar se rătăcise de familie ... era tare dezorientat ... asculta la mami, o privea, nu ştia dacă să fugă sau să stea...
... eu am fugit în curte ca să iau din casă telefonul, i-am spus şi lui ticuţu - în fugă - şi ticuţu, poznaş, a zis: ''s-a întâlnit cucuşor cu pui de cuc ...''   - noi o strigăm, de mulţi ani, pe mami ''cucuşor''!
... am revenit la mami cu telefonul şi am reuşit să imortalizez, destul de greu, câteva ipostaze:
 
... apoi a fost întâlnirea de ''gradul zero'' a celor doi ''magnifici'' ...


































... la final, mami a dorit să-i dea drumul peste gardul casei nelocuite - ca să fie protejat ''bebeluşul'' de copiii ce vor trece pe drum - dar fiind micuţă ca înălţime, am preluat eu ''bebeluşul'' şi i-am dat drumul uşor peste gard şi el a zburat un piculeţ prin curte ...
... în jurul zonei, prin aer, se învârteau şi ţipau, la început, mama şi apoi tatăl, apoi s-au adunat păsări fără număr, toate ţipând şi căutându-l pe cel mic ... 
... într-un târziu s-au liniştit - cred că l-au găsit pe micul poznaş!  
... iar mami, mult timp avea un ''aer'' tare copilăros, fericită că a avut o asemenea întâmplare şi mi-a povestit încântată că micuţul nu prea avea ''voce'', scotea un zgomot încet şi că a încercat să se şi apere, ciupind-o uşor de mână !!!    
... şi am uitat ! bodyguarzii Leuţu şi Puiu făceau ''galerie''  de după gard ...  

2 comentarii:

  1. Ce l-ar mai fi smotocit Puiu şi Leutu pe puişorul de cuc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      da - Puiu şi Leuţu - bodyguarzii mei s-ar fi bătut pe puiul de cuc, iar Puiu l-ar fi căutat ca să vadă dacă are mărgele în burtică (păpuşile lui aşa aveau şi aşa s-a învăţat...) şi apoi l-ar fi lins ca să învieze şi să se joace cu el !

      Ștergere