sâmbătă, 3 ianuarie 2015

jurnalul (78)



Astăzi (data/ora)... sâmbătă, 03 ianuarie, ora 18.33
A trecut ... totul aşa de repede - acum când privesc în urmă ! nici nu am avut când să mă bucur ... MUNCĂ şi la trecerea dintre ani !!!    
Ce să mai gândesc ?! ... uneori mă gândesc cu mult curaj la toate... dar nu durează mult curajul ! aş vrea să fiu mai veselă, să scriu ceva nostim, atractiv - dar nu merge, nu am ''combustibil'' pentru a mă amuza ! ticuţu se simte bine dar mami a răcit, a eliminat şi ''pietricele'' în noaptea revelionului şi acum ia antibiotice ... 
La ce ajută că am învăţat o viaţă de toate ?! .... poate ca să depăşesc momentele grele mai uşor !
Munca ... este ca o ''brăţară de aur'' pentru mine !!! 
Bucătăria ... duduie, încâlzim mâncarea la cuptor, focul din sobă arde lemnele ... 
Sunt îmbrăcată ...  în eternele haine groase !
Citesc ... pe facebook doar, dar şi aici câte puţin !!! 
În aşteptarea ... momentului când va veni Moş Ene pe la gene, am mâncat repede şi continui ''jurnalul'' - mâine la muncă iar (o zi liberă, o zi la muncă) !
Realizările ... sunt de tot râsul (râsul-plânsul, mai bine zis ...): azi s-a defectat robinetul de la cabina de duş şi, încercând cu o cunoştinţă să îl reparăm, am reuşit să amplificăm defecţiunea - deci, finalul este acesta: apa oprită din canal, apa de la fântână nu o folosim iarna şi am ajuns ... să luăm apă în 3 bidoane de 6 litri de la prieteni ...deci, un debut minunat pe 2015 !
Ascult ,.. emisiune de ... ''vorbe''' ...
În casă ... sper să se simtă mai mult căldura, eu am obiceiul de a încărca soba cu lemne multe ...         
Prefer ... liniştea când sunt acasă - dar nu am parte tot timpul !!!
Speranţe ?!... nu ştiu ce să mai zic ...
Pentru postare ... ce să aleg?! ceva care să fie plăcut sufleţelului meu:

8 comentarii:

  1. Imi pare rau pentru mama ta ca are probleme.Sper sa se refaca repede.Revelionul, consider o sarbatoare mai seaca,nu fac mare tam-tam de ea .Pe vremuri era cum e Craciunul acum.Deci, vezi ca atrecut atat pentru tine care ai lucrat ca si pentru cei care au petrecut pe nu stiu unde.Important sa fi sanatoasa si mai optimista anul asta.Te imbratisez cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      este un sprijin real pentru sufleţelul meu zbuciumat !
      mulţumesc frumos pentru urări!
      aşa este - toate trec ...
      cu drag, îţi doresc multă sănătate!

      Ștergere
  2. Sanatate mamei tale ! Tie iti urez curaj, sa o iei de la capat cu serviciul ! Si sper sa ai parte cat de curand de zile de odihna. Trebuie sa ne oprim din cand in cand, altfel oboseala se aduna si nu mai dam randament :)
    An Nou Fericit, cu tot ce iti doresti, draga mea japoneza !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      ce m-aş face fără cuvintele calde primite de la prietenele mele?!
      eu mulţumesc frumos pentru urări şi încurajări ! mami se simte ceva mai bine !
      cu drag, îţi doresc, pentru anul 2015, să ai parte de tot ce este mai bun! multă sănătate!

      Ștergere
  3. Draga mea dragă.. şi soţul meu este răcit şi stăm de cinci zile în casă, dar ne-am bucurat de toate lucrurile mărunte din jur, chiar şi de o intonaţie din glas :) Cel mai amuzant a fost când a crăpat lighenul în care era apă fierbinte cu sare, s-a împrăştiat apa în dormitor, pe parchet şi a trebuit, pe lângă toate celelalte, să spăl şi covorul :)
    După ce am terminat, m-am dus şi l-am pupat şi l-am ţinut în braţe bucurându-mă că-l am, că e neatent şi-mi dă de treabă uneori :)
    Este atât de important să ne avem unii pe alţii, la bine şi la rău...

    Şi sora mea s-a simţit rău, am fost şi la ea şi, aşa mare cum este ea (58 de ani), am ţinut-o la pieptul meu şi i-am dat să mânânce cu linguriţa în timp ce povesteam diverse :)

    Momente ce acestea nu pot fi comparate, nici înlocuite cu numic în şi din lume.

    Ştii, Domnul are un gând pentru fiecare dintre noi. Dacă ne bucurăm de tot ceea ce ne dăruieşte, viaţa noastră devine atât de frumoasă... şi plină de bucurie! Tristeţea ne-o şopteşte vrăjmaşul la ureche!

    Îţi doresc ca în 2015 să te dăruieşti întru toate Domnul, ca să guşti din bucuria Lui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      chiar m-ai ajutat cu frumoasele cuvinte ce îţi sosesc din inimă! mi-ai adus aminte, într-adevăr, de partea legată de frumuseţea fiecărei clipe, indiferent cât de grea este!
      multă sănătate vă doresc din tot sufleţelul meu !
      Doamne ajută!

      Ștergere
  4. Multă sănătate mamei si familiei tale. In ceea ce privește munca, o pauza este bine-venită oricând, dar ce stiu eu despre munca?! Mai am de mâncat pana acolo.
    Un an nou fericit si mult succes in continuare pe toate planurile! Mi.as dori sa te vad scriind doar de bine in anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      din inimioara mea zbuciumată, pentru urările transmise!
      mult succes la studii, în continuare!
      îmi doresc din tot sufleţelul ca să am pagini pline de amuzament, ca să aduc şi eu mai mult optimism, mai multă culoare roz pe blogul meu (şi în viaţa mea reală, deci ) !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate!

      Ștergere