luni, 15 septembrie 2014

ploaia de petale...

... am intrat pe internet pentru puţin timp şi am citit o minunată poezie a prietenei mele de spirit şi suflet, dna Laura Schussmann şi m-am gândit că ar fi frumos să se bucure şi alte persoane de aceste frumoase sentimente transmise cu multă dăruire:
''Mă plouă petale din tine
și cresc la loc în mine
flori cu petale iubire..

Mă plouă petală cu petală
iubire pură și ireală.
E așa o dulce amețeală
de atâta ploaie de flori
de atâția stropi culori
să te ador, să mă adori.

Și te voi ademeni
și te voi iubi
și mă voi adia
și mă voi mlădia
până când
și ultima petală
rămasă din tine
se va scutura
petală cu petală
pe iubirea mea.

Și când ploaia se va opri
floarea petalelor tale
completă voi deveni .''

(Laura Schussmann

''GÂNDURI SĂRUT DE PETALĂ PE BUZE FLORI...''
''ȘI PARCĂ TRECE DUMINICA CU CE TREBUIE SĂ TREACĂ ...''
''MĂ PLOUĂ PETALE.. ''
)


8 comentarii:

  1. ''Mă plouă petale din tine
    și cresc la loc în mine
    flori cu petale iubire..”
    Superb...!
    O seară excelentă draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur enorm că ţi-au plăcut versurile prietenei mele!
      şi eu, cu drag, îţi doresc o seară minunată!

      Ștergere
  2. Las flores son regalos que nos ofrece la naturaleza
    Un fuerte abrazo

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că îţi plac versurile prietenei mele, Laura!
      îţi doresc o seară plăcută!

      Ștergere