vineri, 19 septembrie 2014

dacă ar fi după mine...

... prietena mea de spirit şi suflet, dna Laura Schussmann m-a uimit azi postând o poezie mai aparte, ce mi-a mers la inimioară:
''Dacă ar fi după mine
m-aș ridica în fiecare dimineață
printre nori și peste ceată
în colțul meu albastru de cer
și aș deveni un mic soare
cu raze petale aurii de floare.

Dacă ar fi după mine
aș deveni val de mare
și m-aș răsuci din mal spre zare
și aș săruta în fiecare noapte
cu buze-mi stropi de soartă
glezne de vise coapte.

Dacă ar fi după mine
aș deveni scânteie de foc
și m-aș aruncă de pe lemn uscat
în sânul curat al unei fecioare
de atingeri vinovate nepătat
să o ard cu al iubirii noroc.

Dacă ar fi după mine
m-aș scrie răvaș de iubire
și m-aș dărui unui suflet trist
de așteptări fără rost pustiit
de dragoste venic ocolit
și m-aș rescrie la nesfârșit
cu un singur cuvânt, fericire.

Dacă ar fi după mine
m-aș transforma în soartă
și m-aș agăța la a oricărui om
încă nedeschisa poartă
și m-aș face talisman mărunțel
să mă prind ca destin bun de el
și să mă simtă cum îl ursesc
și să mă vrea cum prorocesc.

Dacă ar fi după mine
în luna plină m-aș transformă
și v-aș umple cu iubirea mea
privirea albă și roșie inimă
Și dacă puterea lunii aș avea
din colț ochi de privire
v-aș sorbi cu a mea clipire
picătură de dor greu, lacrimă.'
'

(Laura Schussmann
''GÂNDURI DE SUFLET PENTRU SUFLET ... AȘA CÂND MĂ GÂNDESC LA NOI... ''
''DACĂ AR FI DUPĂ MINE ..'') 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu