miercuri, 14 mai 2014

micuţa prinţesă japoneză ...

... e seară târzie ...
... dar cum nimic nu este întâmplător ... 
... am primit un neaşteptat dar de la prietena mea de spirit şi suflet, Laura, un dar neaşteptat dar foarte bine primit de sufleţelul meu ...
... minunate cuvinte ... 
... mi-a încărcat ''bateriile'' inimioarei, draga mea prietenă de spirit şi suflet .. tocmai când aveam mai mare nevoie de un sprijin, de o ''aripioară'' ...   
... '' Draga mea prietenă de spirit şi suflet .. azi mă uitam pe o pagină plină de frumuseţe şi m-am liniştit aşa deodată simţind o căldură sufletească pe care rar o simt de la oameni în aceste zile.. Şi m-am gândit să scriu o mică poezioară aşa în prag de seară...''
''Era o bijuterie
  prin a ei gingăşie
  Era o păpuşă
  de porţelan vie
  Îşi mişca umbreluţa
  Timidă, ea drăguţa...

        Să zâmbească 
        deloc nu vroia
        De privit
        nu mă privea
        Iar când vorbeam
        dulce şi în şoapte
        Elegant în obrăjori
        trandafiri înflorea..
  Flori de suflet
  în par i-aş fi prins
  Dar de frică
  să nu se spargă
  în cioburi de vise
  Doar umbra
  i-aş fi atins..



        Şi îmi era 
        aşa de frumoasă
        cu inima ei mare
        şi iubirea sfioasă
        Şi aşa de doritoare
        Şi aşa de visătoare
        Şi aşa de prinţesă
        Şi aşa de japoneză
        Şi aşa de nu a mea..
        De simţurile toate
        Secret îmi răscolea...''

(Laura Schussmann - ''MICUŢA PRINŢESĂ JAPONEZĂ'')

2 comentarii:

  1. Acum am un nume , am aripi argintii , inteleg multe din cele pe care nu le-am stiut , deci pot sa spun si eu :
    Eu n-am stiut ca Zanele sant vii , ca rad si ca asculta poezii , ca au parfumul lunii mai ...
    Nu am stiut ca Zanele pot plange , ca sub o vorba cruda se pot frange , ca sufletul de Zana le este viu ... Eu n-am stiut atatea - acum stiu !
    Si n-am stiut ca Zanele se joaca si n-am stiut ca dintr-o joaca pleaca spre alte zari mai calde , mai senine ... EU N-AM STIUT CA SEAMANA CU TINE !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. emoţia îmi pune piedici în transcrierea gândurilor declanşate de aceste delicate cuvinte...
      cum aş putea răspunde?
      simplu - încerc cu un haiku ce mi-a plăcut citind prin întortocheatele căi ale internetului:
      ''Viaţa mea toată:
      Frunze purtate de vânt
      În prag de toamnă...''

      Ștergere