vineri, 25 aprilie 2014

copiii soarelui ...

... m-am gândit că este prea multă umezeală, peste tot, în casă şi în grădini ...
... ce ar fi să retranscriu aici câteva rânduri minunate (pline de optimism, de speranţă) ? sigur va veni cu mai mult curaj şi pe la noi soarele ! 
... sunt postate de o altă prietenă dragă mie, doamna Mihaela Brumar (în Art of Spirit ):
''Vreau soare!
Vreau să-mi scald solzii în lumină, ca zmeul zmeilor.
Astăzi am întâlnire cu Ileana-Cosânzeana.
Cu zâna zânelor, cu ...., cu viaţa.
I-am cerut să-mi prezinte armata de clipe în ţinută de gală, ca şi cum aş păşi în alt univers.
Ghirlande de flori să-mi împodobescă norocul iar ochii să-mi devină bucăţi de azur.
Un marş triumfal îmi va călăuzi paşii către ea, consfinţind soarta celor care vor sta la baza noului univers.
Aş vrea ca eu şi ea să ne construim alt destin.
O clipă plină de mii de sclipiri, revarsă eternul în cupe de şampanie, deci invitaţii nu au voie să fie nefericiţi.
Râuri de miere vor scrie noua poveste şi diamantele stropilor de rouă ne vor împodobi privirile.
Suntem născuţi pentru a fi fericiţi şi nu putem respira decât iubire.
Să uităm ce suntem pentru a fi ceea ce trebuie să fim.
Suntem copiii soarelui, botezaţi în adierea primăverii, îmbrăcaţi cu aroma florilor, mângâiaţi de bogăţiile toamnei, căliţi în magia rece a iernii.
Armata clipelor ne dă onorul.
Fruntea sus, la braţ cu viaţa să ne împlinim viitorul!
Poate va începe totul chiar de mâine.''


(Text Energie Benefică)
(Tablou " Mesteceni " - artist plastic Emil Ciubotaru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu