sâmbătă, 22 februarie 2014

jurnalul (34)




Astăzi (data/ora)... sâmbătă 22 februarie, ora 16.44
Afară ... toată dimineaţa a fost ploiţă, atât de delicată - de parcă nu îndrăznea sau se gândea la alte meleaguri !? ...acum este un aer plăcut, de primăvară puţin înnourată ... 
Mă gândesc ...  la o prietenă bolnavă ... încerc să o ajut cu gânduri bune care să-i transmită ceva energie ... dar cât de greu e ... off, am atâtea în cap: gândul e când la prietenă, când acasă la tăticu, când la grijile mele de ''fost salariat'', când la activităţile ce-mi revin în gospodărie ...  
Am putea să învăţăm ...  cum să ne ajutăm şi la distanţă dar, practic, e greu ... rămâne doar posibilitatea utilizării telefonului ...  
Sunt recunoscătoare ... Bunului Dumnezeu că tăticu este mai bine şi se bucură efectiv de sosirea acestei primăveri de februarie ... în fiecare zi se plimbă pe afară, pe terasă şi prin grădini, însoţit de Puiu şi Leu (bodyguarzii) ... acum, când scriu, tăticu este afară, la plimbare ... 
In bucătărie ... totul este pregătit pentru activitatea de seară ... între timp, am întrerupt scrierea la jurnal şi am aprins focul ... şi aşa am fost fochist cam o oră ... apoi am trecut la masa de seară cu toţii ... acum, sunt iar la jurnal ...   
Sunt îmbrăcată ...  tot în haine groase ...   
Citesc ... articole pe facebook şi bloguri ... am descoperit scrieri care mi-au mers la suflet ... şi aşa am câştigat prieteni de spirit şi de suflet ...   
Aştept ... veşti bune de la surioara mea: nepoţelul meu va fi la întreceri de karate şi weekend-ul acesta !!! între timp, privim la tv cum se desfăşoară evenimentele furtunoase din Kiev cu speranţa că au învăţat şi ei ceva din revoluţia ce a fost cândva la noi ... sufletul meu se zbuciumă pentru ei !!!  
Am meşterit ... două semne de carte (una un roz-bombon mai deschis la culoare şi una roz-bombon mai închis la culoare, cu modele diferite) trăgând cu coada ochiului la cele lucrate - minunat - de una din prietene ... fiind primele, mami şi tăticu au fost încântaţi ... şi aşa au ajuns agăţate în cui, pe perete ca să le admire, nu semne de carte !      
Ascult ... la tv ştirile de la ora 18 şi ceva (târg de nunţi cu miri-mirese de probă..., etc)... 
In casă ...  se aşterne încet seara, în curând voi efectua plimbarea de seară târzie (închiderea sobei la coş) şi voi lua ''pulsul'' atmosferei de afară ... căţeii s-au culcat demult, cu burtica mulţumită ... iar noi, fiecare cu tabietul său ... doar mami e cu ... somnul (cum ajunge în pat, ascultă ceva ştiri şi ... adoarmeeeeeee)... 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... este acum ... croşeta: am început deja să mă reobişnuiesc, credeam că am uitat pentru că de atâţia ani nu am mai lucrat !!!     
Sfârșitul săptămânii ... să fie liniştit !
Aici vă prezint ... o fotografie cu minunatul meu nepoţel, luptător de karate (de la o vârstă fragedă...) şi căruia aproape îi este rezervat locul I (şi medalia de aur) aproape la toate întrecerile unde participă !!!

4 comentarii:

  1. Esti ingandurata azi ... Ganduri bune pentru tine si succes nepotului in concurs ! O duminica linistita, cu multe clipe fericite !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, aşa e - sunt zbuciumată ... aşa nu rezolv mare lucru dar greu reuşesc, şi pentru puţin timp, să fiu calmă!
      mulţumesc pentru urări !
      îţi doresc, din toată inima, să ai o seară plăcută !

      Ștergere
  2. Succes nepotului si am aflat ca prietena noastra e un pic mai bine..
    Sa ai o duminica linistita cu ganduri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mul'umesc frumos pentru vizită!
      mulţumesc pentru urare ! nepoţelul a fost iarăşi pe locul I - medalia de aur ! e un bun luptător !
      am auzit şi eu astă-seară veşti mai bune despre starea de sănătate a prietenei noastre !
      o seară plăcută îţi doresc din toată inima!

      Ștergere