miercuri, 19 februarie 2014

despre ... hai-hui ...

... pentru că am devenit foarte atrasă de cuvintele din postările doamnei Mihaela Brumar (prietenă pe facebook cu mine...), am decis să mai aduc aici câteva vorbe meşteşugit alese devenind o nouă postare minunată (în Art of Spirit ):
'' ... Umblând hai-hui într-o lume „hai-hui” , dau de o poartă , practic a nimănui . Şi dacă tot eram hai-hui bat la poarta nimănui şi surpriză , mi-a deschis-o norocul .
„Salut prietene „! i-am spus , de-ai şti de când te caut ? Mă bucur că zâmbeşti chiar dacă zâmbetul tău mă face să plâng . Te-am căutat o viaţă , te-am căutat prea mult , irosindu-mă între ce am dorit şi ce am pierdut . Eşti tăcut şi tăcerea ta poate fi mărturisire sau adevăr recunoscut . Ascuns în tainiţele sufletului ai fost otravă , iubire şi blestem , un început uitat pe drum . Nepăsător şi rece , tu ai ales nu ai iubit şi dacă nu ai iubit înseamnă că nu ai pierdut . Te-am aşteptat prea mult ca să te pot urâ şi mi-ai rămas prieten , pierdut printre duşmani , găsit când am bătut la poarta nimănui . Prietene , te las să te joci cu soarta celor mulţi , eu plec hai-hui în lumea mea hai-hui , să caut o altă poartă. ''
         (Text Energie Benefica - Imagine Tablou " Amintiri " - artist plastic Florin Şuţu)

2 comentarii:

  1. Fumoase ganduri,ca întotdeaunea aici la tine
    găsesc ceva frumos de citit!
    Îți multumesc!
    Îți doresc un weekend plin bucurii și mult soare!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că îţi place ceea ce mi-a plăcut şi mie!
      şi eu îţi urez, cu drag, să ai un weekend plăcut!

      Ștergere