duminică, 1 septembrie 2013

jurnalul (12)


Pentru astăzi (data/ora)... 01.09.2013, ora 09.40
Afară ... a ieşit soarele promiţând o zi caldă, plăcută!
Mă gândesc … că s-au derulat atât de multe evenimente în această vară şi nu ştiu sigur dacă am reuşit să înţeleg rostul ascuns (pilda/lecţia de viaţă) al fiecăruia ...
De unde învăţăm … acumulăm de toate, şi bune şi rele, c-aşa-i viaţa! ...
Sunt recunoscătoare pentru ... încă o zi frumoasă!  
Din bucătăria ... de vară vine din când în când mami cu veşti de la locul ei de activitate de acum!!! pregăteşte ... chifteluţe!!!
Sunt îmbrăcată ... - pentru că am fost un pic leneşă azi - tot în cămăşuţă de noapte şi pantaloni de pijama ... mai lenevesc puţin!
Citesc ... cu un ochi ştirile de pe ecranul tv-ului din dreapta mea: s-a născut nepoţica domnului Băsescu ! să fie într-un ceas bun, să fie sănătoasă şi să crească mare, frumoasă, deşteaptă ... un eveniment fericit !
Aştept (sper) ... o zi minunată ... este duminică!
Ce să mai meşteresc ... nimic ... ieri-seară am pregătit un pandişpan şi l-am tăiat în bucăţele mai mici, le-am pudrat cu zahăr farin, aromat ...
Ascult ... ştirile fotbalistice de la tv-ul lui ticuţu (din camera de alături) şi ... bâzâitul boilerului (sunt cu leptopul în bucătăria de iarnă)!
În casă ... fiind dimineaţă încă, toate sunt parcă în aşteptarea zilei ce urmează a se desfăşura...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... liniştea în familie - atmosfera calmă ... 
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... aştept o zi în care să se deruleze evenimente plăcute !
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtăşesc: ... o lebădă graţioasă ...













Cam acestea....Ne întâlnim în fiecare vineri în micul nostru jurnal :)

2 comentarii: