miercuri, 30 mai 2012

ce frumos e să visezi...

         de când mă ştiu ... am visat cu ochii deschişi ...
         foarte uşor pentru mine ... să mă desprind de mediul inconjurător (cel mai adesea ... trist sau nemulţumitor ... pentru sufleţelul meu) ... şi să umplu golul din jurul meu (singură, fără prieteni sau prietene) ...
         de mică am călătorit cu imaginaţia prin toate ... poveştile/ basmele/ legendele citite şi răscitite ... iar mai târziu, am trăit toate poveştile din filme, alături de personajele minunate ...
         totdeauna mi-au plăcut poveştile cu ''happy end''  ...
         am crezut cu tărie în existenţa poveştilor de dragoste ...
         am aşteptat ca orice fetiţă să apară şi în viaţa mea minunata poveste de iubire ...
         am crezut de câteva ori ... că a sosit clipa mult aşteptată şi la mine ...
         am visat că am găsit ... minunata poveste de iubire ... deşi atunci nu prea ştiam prea multe, eram prea tânără ... şi câte vise de copilă mi-am imaginat ... atrasă fiind de ...un grec ... sau, mai degrabă, de lumea plină de mister în care credeam că se află !
         am visat apoi ... fiind mai mare dar nu mai coaptă la minte, că ... am găsit ... grupul de prieteni (pe care l-am vrut în singurătăţile mele de fetiţă, cu atât de multe necunoscute şi despre care aş fi vrut să am un răspuns mai aproape de înţelegerea mea şi de curiozităţile vârstei...)  ... dar am rămas tot pe dinafara grupului, o singuratică ce era temporar într-un grup, chiar dacă îmi petreceam multe clipe cu ei...
         am visat atâtea ...
         de multe ori, visând, am plecat departe, departe de meleagurile străbătute zilnic şi care nu-mi aduceau nici o bucurie sufletească ... construind imaginar momentele mele de fericire imaginară ...
         am visat şi fiecare vis mă îndepărta de posibilitatea de a găsi în realitate ceea ce doream ...
         tot ce întălneam devenea, repede, în visul meu ... prea bun, prea reuşit ...
         la un moment dat, a venit şi crudul duş cu apă rece!!!
         ce am făcut?!
         specific mie, am rupt legătura mea cu basmul cel frumos ... nu l-am mai aşteptat pe ''făt frumos''!
         şi am trăit ... ocolită de iubirea adevărată ...
         până când a apărut şi la mine, când nu mă mai aşteptam! şi am intrat în vârtejul ameţitor al unei poveşti frumoase de iubire, aşa cum mi-am dorit-o toată viaţa!!! o poveste atăt de frumoasă că de multe ori mă gândeam că visez, că nu sunt eu personajul!
         a inceput lin, parcă mă lua cu binişorul, ca să nu mă sperii şi să fug!!! şi a continuat cu un sentiment din ce în ce mai liber şi mai deschis ... cum să nu se înalţe sufleţelul meu, cum să nu se topească inimioara mea primind zi de zi cele mai incredibile mesaje de iubire, cele mai frumoase versuri de iubire ... o iubire ca de tânără adolescentă ... cu emoţiile cuvenite: vine la întâlnire? dacă are altă problemă? au fost zile minunate în care am plutit ...
         dar am uitat să spun că ... iubirea a venit la mine pe ... e-mail ... iubirea mea a fost Harry! 
         uitând  că ... specialitatea mea era să plutesc în lumea viselor ... uitând că pe pământ trebuie să fie suferinţă şi singurătate ... uitând că dacă nu am găsit o viaţă întreagă iubirea, nu aveam cum s-o găsesc acum, după atâta timp ... uitând că prin e-mail este şi mai greu să desparţi iluzia de realitate, minciuna de adevăr, că toate lucrurile par frumoase pentru că nu ai cum să le verifici!!!
         am greşit că am crezut ?!... a fost atât de frumos!!!
         am greşit pentru că am fost credulă ?! ... am ars pentru o iubire!
         am greşit la sfărşit ... nu mai pot întoarce timpul înapoi!
         s-a terminat totul?!
         cum ar fi fost totul dacă dădeam alt răspuns, dacă luam altă hotărâre la ... proba de final?! şi dacă nu fugeam, fricoasă, de tot şi de toate?! 
         poate că s-ar fi terminat mai frumos, nu aş fi rămas cu ... acest gol!!! mi s-a frânt inima, mi-a rămas sufletul nemulţumit ...
         dacă a fost sufletul-pereche?! şi l-am pierdut nealegând bine răspunsul?!  ne-am fi întâlnit vreodată, în viaţa adevărată?!
        voi mai avea această şansă în altă viaţă ?!
        nu voi afla niciodată!
        ştiu totuşi că a fost o şansă de a trăi adevăratul sentiment de iubire ca într-o vacanţă a sufletului meu! 
        ...şi totuşi ... a fost vis sau realitate?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu