miercuri, 27 ianuarie 2021

Ianuarie

...Mi-a fost dor de versurile prietenei mele de spirit și suflet, d-na Laura 
      ( http://m.facebook.com/lschussmann)


Iar şi iar un nou început

Aripi de fluturi îmi cresc lipite de suflet

Nu este timp să privesc înapoi şi nimic să regret

Un impuls simplu îmi vibrează a gând bun în tâmple

Ani trec din ce în ce mai grăbiți şi uită înapoi să se mai întoarcă,

Rămâne între a fost, este şi va fi, deschisă a timpului poartă

Iubirea mea e veşnică şi e singura care nu îşi pierde speranța

E aproape firesc cum se scutură de trăiri, ca un trandafir de petale vii, viața ! 

                                      ("Ianuarie", Laura Schussmann)

6 comentarii:

  1. E faina ideea poeziei!
    Fotografia e superba!
    Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Este cu adevarat minunata!
    Ai facut foarte bine ca ai scris-o aici!
    Multumesc frumos, draga Prietena! Pupici!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât mă bucur că ți-au plăcut versurile !
      Şi eu m-am gândit că este foarte bine să postez poezia şi aici !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  3. Ce frumos <3!
    Iubirea e viata si viata este iubire. Esenta vietii, viata insasi. Iubirea.

    Imbratisari cu mult drag :*

    RăspundețiȘtergere