miercuri, 25 aprilie 2018

şi liliacul a înflorit...

"Fleur and color on wednesday" este un joc găzduit de Ella (http://homewithmrst.blogspot.ro/) la care particip cu drag !

20 de comentarii:

  1. ce frumos este! la noi doar timid a aparul floarea, nu s-a deschis inca, in schimb am dat peste altceva minunat, o sa vezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi la noi liliacul a stat un timp în aşteptare...
      O să vin în vizită pe la tine ca să văd !
      Pupic !

      Ștergere
  2. A inflorit minunea! A fost intr-un an cand cautam floricele de liliac cu cinci petale, parca ar fi fost trifoi cu patru foi! :)
    Multumesc de imagini si de melodie, draga Prietena!
    Noapte buna! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem două nuanțe de liliac ! Cel alb are foarte multe petale...
      Iar parfumul este amețitor, când ajungi în zonă, efectiv, parfumul te trezeşte şi uiți de toate grijile !!!
      Mă bucur că ți-a plăcut şi melodia !
      Pupic !

      Ștergere
  3. Cat de frumos este liliacul!
    Imi place foarte mult!
    Iar melodia aleasa, aduce atat de multa nostalgie!
    Multumesc Marinel si pentru melodie dar si pentru participare!
    Iti doresc sa te bucuri cat mai mult de liliacul tau frumos!
    Salutari lui ticutu si micuta! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar place să pot transmite, prin postare, şi parfumul liliacului !!!
      Mă bucur că ți-a plăcut ce am ales !
      Mulțumesc frumos pentru salutările transmise părinților mei !
      Pupic !

      Ștergere
  4. Nice photos! Lilacs smell so good. Enjoyed the video!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glade you like this Photos !
      Lilacs is awsome !
      I wait your visit !
      Kiss !

      Ștergere
  5. Ce frumos este!!! Ai si liliac alb si violet <3. Si din cate vad cel alb este din cel "batut" .... superb :D. Lui Buni a mea ii place asa mult (si mie :D - cand eram mica abia asteptam sa infloreasca pentru a gasi floricele cu mai multe petale). Ii aminteste de gradina bunicii ei ;).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aşa am reuşit să obținem puiuț de liliac: întâi cel mov, apoi,după un an, şi pe cel alb care s-a dovedit a fi "bătut", ca o dantelă !
      Parfumul ce este în zonă este extraordinar de puternic !
      Pupic !

      Ștergere
  6. Frumos,albul este preferatul meu!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambii lilieci sunt minunați ! Au un parfum foarte puternic !
      Pupic !

      Ștergere
  7. O spendoare! Şi cred că parfumul lui nu poate fi descris în cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, ori de câte ori trec pe acolo, parfumul lor mă amețeşte!
      O seară bună !

      Ștergere
  8. Beautiful photos, Mariana. I LOVE lillies! Kisses, my friend.

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Da, este minunat să fii pe lângă ei !
      Îți doresc un weekend plăcut!

      Ștergere