vineri, 13 aprilie 2018

jurnalul (244)

😊Azi ... 13 aprilie, ora 23.00
😊Gânduri ... am destule, planuri la fel ! doar că a fost o perioadă care mi-a cerut să fiu cuminte, să stau în 'banca' mea... a fost o perioadă lungă: vreme răcoroasă, sărbătorile religioase...
😊Nu sunt ... extrem de religioasă dar nu lucrez în zilele de sărbătoare !
😊Recunosc ... că îmi place mult coliva - de sărbători, am avut parte de o farfurie plină cu colivă de la o vecină (ce stă potrivit de departe de noi)...
😊Bucătăria ... este tot pregătită de foc, seară după seară ! deşi ziua este destul de călduroasă, seara este răcoare prin casă... de câteva seri, mă întâlnesc cu două broscuțe tare mititele, pe la coltul casei, în drumul spre coşul sobei...
😊Îmbrăcămintea ... deja este de vară: tricou fără mâneci, pantaloni lungi dar din material subțire...
😊Sper ... să reuşesc, pas cu pas, să curăț grădina mare de iarba devenită stăpână - deşi acum a început ploaia (curios, a tunat... ) şi iar voi face mare 'brânză' până se va zvânta puțin pământul...
😊Puiu ... colindă ziua peste tot, şi-a adus aminte de tot stilul lui 'polițienesc' (control peste tot...), mă amuză cu mersul lui puțin îngreunat de atâta trai bun ăsta iarnă... dar seara somnul şi-l face tot în casă cu noi (deşi i-am creat condiții suficient de bune şi în atelier, inclusiv lumina aprinsă...) !
😊Activitatea ... a fost mai multă doar joi: am curățat toate 'rondurile' din fața casei şi am săpat pământul, am mutat stratul mare de violete... și era o căldură !!!
😊Ascult ... ploaia şi, din când în când, tunetul ! sincer ? mă bucur că plouă (de marea sărbătoare: Izvorul Tămăduirii) - azi era rânduit să ud plantele din grădina mare dar am fost plecată la oraş !!! oftez obosită dar mulțumită - iar am fost ajutată !!!
😊Prefer ... să stau acasă - mă obosește mult aglomerația oraşului...
😊Noutatea săptămânii: ... s-au deschis, în sfârşit, frumoasele lalele roşii:





8 comentarii:

  1. Am și eu lalele roșii. Îmi plac tare mult. Dar ce harnică ești!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut şi alte culori dar acestea roşii înfloresc primele şi sunt cele mai rezistente pe aici...
      Hm, nu prea știu dacă sunt hărnicuță dar când vad cât de mare este grădina - încep activitatea puțin nebuneşte, apoi sunt mulțumită că am mai bifat o zonă !!!
      Îți doresc un weekend liniştit !
      Pupic !

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt!!
    Eu am si uitat azi ca a fost sarbatoare - prin spatele blocului au facut o galagie asortata cu bitum (unde nu stiu, dar in casa aproape nu se putea respira). Apoi pana mai acum 15 min au carat diverse pe scari cu harmalaia de rigoare...
    De-astea, de oras... Plus nelipsitul zgomot de fond (huruit) care din cand in cand ma mai lasa si pe mine sa imi linistesc gandurile si se opreste (inca nu imi dau seama ce poate fi, ceva cu o turbina care merge la orice ora din si zi noapte).

    Pupici si un sfarsit de saptamana minunat si relaxant!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aşa este la oraş... De când am venit la țară, am mai uitat de neplăcerile traiului în comun de la bloc... şi pe la țară mai sunt inconveniente dar parcă este mai bine !
      Weekend plăcut ! pupic !

      Ștergere
  3. Iti doresc un weekend relaxant! La noi deja cerul e plin de nori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe la noi a plouat mult azi-noapte, iar azi descopăr un soare ce încălzește bine !
      Weekend plăcut !
      Pupic !

      Ștergere
  4. Ai fost o harnicuta! :)
    Am fost saptamana trecuta la baiatul meu in gradina ... saptamana viitoare trebuie sa intru in gradina mea! :)
    Weekend placut! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci suntem amândouă hărnicuțe - tu, mai mult !
      Weekend plăcut! Pupic !

      Ștergere