duminică, 21 ianuarie 2018

spiritul-curcubeu...

... este duminică ! ce plăcut este să citeşti poezii ! aşadar am citit o minunată poezie la doamna Laura (Laura Schussmann ):
                ''E aproape de amiază,
                  dar a mai rămas un pic de dimineață. 
                  Sunt între început și împlinire,
                  pendulez între ce am început
                  și ce va urma să mai fie.
                              Curcubeu îmi este spiritul meu cel liber
                              și dăruiesc câte un pic din culorile lui
                              fiecărui suflet ce are nevoie de împlinire,
                              nuanțe de liniște, speranță, vis și iubire.''
                                                   (LAURA SCHUSSMANN,''CURCUBEU ÎMI ESTE SPIRITUL'')

6 comentarii:

  1. Un dar in versuri, pentru noi toti.
    Multumesc. :)
    Seara frumoasa iti doresc, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      cât mă bucur că ţi-au plăcut versurile !
      şi mie mi-au plăcut mult !!!
      mulţumesc frumos pentru urare !
      o seară plăcută !
      pupic !

      Ștergere
  2. Frumos curcubeu!
    Aduce speranta si culoare ... multa culoare!
    Iti doresc o seara placuta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că versurile, pline de culorile minunate ale curcubeului, ţi-au plăcut !
      totdeauna mi-a plăcut curcubeul, şi am ţipat, ca un copil, de bucurie când am zărit minunatul fenomen !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      o seară liniştită îţi doresc !
      pupic !

      Ștergere
  3. Ce idee minunata! Mi-a adus numai bucurie!
    Multumesc mult! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, versurile doamnei Laura liniştesc sufletul ! mă bucur mult că ţi-au plăcut versurile ei ! eu cu mare drag îi postez versurile pentru a fi citite şi de prietenele mele şi de prietenii mei !
      pupic !

      Ștergere