vineri, 19 mai 2017

jurnalul (200)


Astăzi ... 19.05.2017, ora 20.50 
Am ajuns ... mai aproape de perioada călduroasă - adică plouă şi se răcoreşte aerul dar căldura revine mai repede decât înainte... ce bine !  
Mă gândesc … adesea - în timp ce tai la iarbă prin grădini -  la cartea, din bibliotecă, pe care s-o recitesc pentru a fi o surpriză cât mai plăcută celor ce vor vizita blogul meu lunea ! şi mai ales mă gândesc, cu groază, când s-o recitesc când eu cad ''lată'' de oboseală, la prânz sau seara, când termin muncile peste tot...
Am învăţat … că trebuie să iau lucrurile încet, să nu mă grăbesc, că este un timp pentru toate... dar uneori nu-mi ajunge timpul !!! sau eu nu mai fac faţă... 
Recunosc că ... am făcut periodic frumos prin grădini şi am o mare bucurie când mă plimb prin grădini şi descopăr că este frumos ca vizitator ! dar descopăr şi pe unde trebuie să revin ca lucrător! 
În bucătărie ... este bine... am început să erisesc mai des deschizând larg ferestrele... sper că este gata cu frigul !!! (deşi am o teamă - dacă stă pe undeva pitit şi aude că ne bucurăm că a plecat... şi revine...) 
Îmbrăcămintea ... este încă cea pe care am avut-o pe afară... mai am încă mult de lucru pe la leptop - nu am avut timp toată săptămâna aşa cum am dorit eu !
Puiu ... s-a obişnuit ca să fie singur... toată lumea îl răsfaţă, iar pe mami o păcăleşte şi primeşte des de mâncare - mami uită că i-a dat şi zice: ''ia să-i dau eu băieţelului meu ceva de mâncare !'' şi Puiu, şmecher, umblă tot timpul cu ea, n-o slăbeşte din ochi...    
Speranţe avem ... ca răsadurile noastre, chiar dacă au fost mititele, să fie rezistente: cresc încetişor dar sigur ! parcă văd că roşiile or să crescă şi eu o să le pun câte un arac de pază şi sprijin...
Muncă ... multă: tăiat iarba (până o tai peste tot, vine câte o ploaie şi iarba creşte la loc - o, ce bucurie!), umplut bidoane cu apă, udat răsadurile.. o mare bucurie am avut:au început căpşunile să se facă roşii... ticuţu se plimbă prin grădină şi ciuguleşte la ele... am cules muşeţel... avem şi pătlagină la uscat... am preparat şi suc din florile de soc şi este aşa răcoritor: un pahar cu suc aromat!
Ascult ... la tv-ul lui ticuţu - eu o să stau mai puţin pe tv, astă-seară (dacă m-aş aşeza în fotoliu, în faţa tv-ului meu, aş adormi foarte repede)...
Preferinţa mea ... pentru a fotografia mult - pentru a avea amintiri frumoase, peste ani - s-a cam pierdut pentru că mi-a fost mai uşor cu telefonul - acum câteva zile căutând ceva prin sertare, am descoperit aparatul de fotografiat !!! stătea trist acolo...
Pentru că am fost prin grădini, mi-au plăcut multe şi am hotărât să le postez ca amintire:

6 comentarii:

  1. Olá Prietena,adorei todas as imagens,principalmente as flores.
    Bjs e um ótimo final de semana.
    Carmen Lúcia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e in gradina la voi <3 Iti multumesc ca ne-ai luat la plimbare cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că te-ai plimbat puţin cu gândul prin grădina noastră din faţa casei ! mie mi-a făcut mare plăcere ca să vă invit pe la noi !
      pupic !

      Ștergere
  3. la noi e inca frig dimineata si seara si bate vantul, nu stiu sa mai fi foat o primavara asa rece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      şi la noi eset frig seara şi dimineaţa... azi-noapte a plouat şi a amplificat senzaţia de frig, azi ! de pe la ora 10-10.30 s-a amplificat căldura razelor solare şi devin din ce în ce mai arzătoare... apoi vine câte un nor-se transformă iar într-o vreme răcoroasă... da, o primăvară cam ciudată !
      am văzut că este ziua Constanţei şi că era un marş organizat - m-am uitat de parcă trebuia să te văd pe acolo... glumesc !
      pupic şi o duminică relaxantă îţi doresc !

      Ștergere