duminică, 30 aprilie 2017

marea...

... am descoperit o poezie ce mi-a plăcut mult ! mai ales că, în prag de 1 Mai, multă lume este acum pe litoral căutând farmecul mării...
... cea care a scris această frumoasă poezie este doamna Alexandra ( Alexandra Găluşcă ):

''Mare albastră,
 Tu îmi dai viață,
 Mă imbraci 

 Cu speranță,
 Frumusețe
 Şi iubire.
 În asfințit
 Îmbrătişezi soarele
 Şi-n suflet îmi strecori
 Calde roşiatice culori.
 Miros de scoici şi sare
 Şi-n acest feeric tablou
 Luna răsare încetişor
 Mă cuprinde
 Cu dorul de tine,
 Cu şoapte şi suspine.
 În lumina stelelor
 Tu apari pe nesimțite
 Tandru mă cuprinzi,
 Şi-mi declari iubire.
 Valurile înspumate cântă
 O melodie divină,
 Pescăruşii din aripi freamătă,
 Ca buzele noastre ce se sărută
 Universul in noi vibrează,
 Într-o poezie de noi ştiută.
 Ingânată de marea albastră.''

         (Alexandra Găluscă, ''MAREA NEAGRĂ'')

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur mult că am avut o poezie frumoasă pentru ora ta matinală !!!
      pupic !

      Ștergere