sâmbătă, 11 martie 2017

legături ...

... tot căutând pe internet şi citind multe, am descoperit ceva ce nu ştiam ( dar câte ştiu eu oare?!) că există o legătură între unele lucrări ale lui Van Gogh 
              (https://ro.wikipedia.org/wiki/Vincent_Van_Gogh )
şi stampele japoneze !
... Van Gogh a fost atras de culorile pline de viaţă din stampele japoneze -  http://kajap.hypotheses.org/275 :
 
             (pruni înfloriţi)                                                        (peri înfloriţi)
... şi multe altele aici:
(https://www.google.ro/search?q=van+gogh+et+peintre+japonais&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjl7N7UqM_SAhWElSwKHU4sA3kQsAQIKQ&biw=1280&bih=670 )

6 comentarii:

  1. Interesanta observatie. :)
    Pentru ca nu cunosc nici toate lucrarile lui Van Gogh si nici arta japoneza nu m-as fi gandit in veci de veci! :)
    Multumesc pentru info. :)
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      când eram la şcoală, în anii mici, mă îndrăgostisem de acuarelă şi ca să îmi dezvolt stilul de lucru, am citit vieţile pictorilor români sau străini... am citit şi despre viaţa lui Van Gogh - nu pot să spun că îi cunosc operele (le-am văzut cândva, mai mult prin fotografii...) dar chiar nu ama uzit de atracţia lui faţă de stampele japoneze ! de aceea am considerat interesant şi pentru alţii (care nu ştiu, la fel ca mine...) - de aceea am realizat postarea !
      cu plăcere - şi eu citesc şi aflu tot felul de noutăţi din blogurile prietenilor mei !
      pupic !

      Ștergere
  2. ce frumos, nu stiam nici eu despre asa ceva! duminica frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că te-a atras postarea mea pe această temă ! am citit şi eu aseară despre aceste lucrări ale lui Van Gogh !
      cu drag, o seară plăcută ! pupic !

      Ștergere
  3. En Andalucia ya casi es primavera,los camppos estan llen os de flores,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for visiting!
      It's raining for a few days!
      Wish you a pleasant evening!

      Ștergere