duminică, 26 februarie 2017

focurile purificatoare...

... este seara de ''Lăsata secului de brânză'': (https://ro.wikipedia.org/wiki/L%C4%83satul_secului_de_br%C3%A2nz%C4%8 )
... sunt multe tradiţii - depnde de zona ţării...
... pe aici, unde locuim de câţiva anişori, se fac ''focuri purificatoare'' la răscrucile din comună, mai ales unde sunt băieţi şi fete, mai măricei... se pregăteau şi cu mâncare şi băutură...
... dar din al doilea an al mutării noastre pe aici, nu am mai participat la ''focurile purificatoare''... pe drumul nostru, sunt case cu oameni mai în vârstă... pe unde locuiesc mai mulţi tineri, se păstrează tradiţia...
... iată câteva fotografii ce ne-au rămas ca amintire de la primul şi ultimul foc purificator la care am participat cândva:



2 comentarii:

  1. Multumesc!
    Astfel de traditii ii mai aduc pe oameni impreuna, la povesti, la una-alta... :) Ne mai scot din rutina zilnica, ceea ce cred ca e de bine - parca tot mai puţin timp avem pentru ceilalti.
    Imi plac focurile de acest gen - in flacari imi pot imagina fiinte fantastice!
    La focurile aprinse de tineri pe la rascrucile strazilor lor ma gandesc ca poate participa oricine. :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, sunt frumoase tradiţiile ! mă bucur mult că ţi-a plăcut micuţa mea prezentare ! da, poţi să mergi la foc, te primesc acolo...
      cu drag, şi eu îţi doresc să ai o săptămână minunată !
      pupic !

      Ștergere