duminică, 23 octombrie 2016

înotul...

... este duminică, am ceva timp pentru a mă relaxa...
... deci, mi-ar place un subiect despre care nu am scris până acum...
... fiind înconjuraţi de ape, viaţa japonezilor a fost şi este înfluenţată de ... înot !
... deci voi încerca să scriu dar nu prea am multe cunoştinţe despre înot (deşi ticuţu ştie să înoate şi a înotat şi în Mediterană - când a lucrat în ţările arabe...) pentru că nu ştiu să înot şi totdeauna doar am stat şi am admirat cum înoată cei pricepuţi !!!
... de la înotul zilnic prin caare japonezii adună cele necesare hranei sau susţinerii financiare, în satele pescăreşti:

... pentru a culege scoici chiar şi cu perle:
http://www.evz.ro/fabuloasele-cautatoare-de-perle-din-japonia-se-scufundau-pe-jumatate-goale-si-aduceau-comori-de-pe-fundul-apelor-galerie-foto.html
... până la înotul sportiv... la Rio Japonia ocupând locul 3 pe total-ţări, cu medalii de aur, argint şi bronz 
https://ro.wikipedia.org/wiki/Japonia_la_Jocurile_Olimpice_de_var%C4%83_din_2016
... cel mai spectaculos pentru mine fiind inotul sincron:

... japonezii mai înoată şi din dorinţa de a-şi menţine sau îmbunătăţi starea de sănătate: 
http://www.cunoastelumea.ro/cea-mai-batrana-inotatoare-din-lume-are-100-de-ani-si-a-reusit-sa

2 comentarii:

  1. eu am ratat o expozitie japoneaza saptamana asta, aveam altceva in plan cand am aflat de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frunos pentru vizită !
      regret şi eu că nu ai ajuns la expoziţia japoneză pentru că aş fi admirat şi eu fotograii de acolo, prezentate pe blogul tău !!!

      Ștergere