sâmbătă, 24 septembrie 2016

gânduri de toamnă...

... minunate versuri am citit la prietena mea virtuală, doamna Nora (Anna-Nora Rotaru ):
 ''E toamnă-n cer şi pe pământ,
  Pânza vremii se destramă

  Şi ne pierdem în cuvânt,
  Plătind cu el ultima vamă !
        Tristeţea-i dulce împrejur,
        Mă cufund în ape line,
        Pictând vieţii larg contur,
        Să-mi mai pun zile senine !
  Să mai fur un strop de soare,
  Din răsărit şi din apus
  Şi stelei călăuzitoare,
  Să-i pot spune ce n-am spus !
        Să mai văd strop de frumos
        Să mă bucur de culori,
        Că pe timp vijelios,
        N-o să mai găsesc comori !
  Şi de-o fi, fă-mi somnul lin,
  Ca frunza ce-o poartă valul,

  Dă-mi să zbor harul divin,
  Unde gându-atinge malul !
''
        (ANNA-NORA ROTARU, ''GÂNDURI DE TOAMNĂ'')

4 comentarii:

  1. Și mie mi-au plăcut versurile prietenei tale,mulțumesc pentru lectură!
    Duminică frumoasă îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      are tot timpul poezii de o sensibilitate aparte !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  2. Mi-au placut gandurile de toamna!
    O duminica minunata, draga prietena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-au plăcut versurile, că ai avut o lectură plăcută !
      cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

      Ștergere