vineri, 19 august 2016

jurnalul (162)


Astăzi ... 19 august, ora 22.58
Am depăşit ... încă o săptămână de căldură mareeeeeeee ! doar spre final s-a răcorit ''o idee'' dar ploaia nu a venit !        
Avem ... grădinile cu plante şi pomi destul de bine îngrijiţi dar nu am reuşit ca să le dăm atâta apă cât le-ar fi trebuit  ! 
Privesc la tv ... seara târziu, după ce termin toată activitatea, aşezată - destul de confortabil - în fotoliu şi aici vine Moş Ene pe la gene... după ce mă satur de un somnic, mă deplasez binişor în pat !       
Recunosc ... că îi iubesc mult pe căţeluşi (unul este destul de în vârstă), i-aş răsfăţa mai mult dar gelozia ce există între ei, mă împiedică...         
Sunt ... în costumaţia de noapte...      
Scriu ... ''jurnalul'' dar Moş Ene deja a sosit !!! lupt ca să rămân pe scăunel în faţa leptopului...  
Am aşteptat ... ca să treacă ziua de azi, vineri este zi de post, mănânc câte ceva mai mult în fugă...
Este muncă ... multă la casă comparativ cu un apartament !
Bodyguarzii ... au două nopţi de când nu mai dorm pe terasă, am început perioada de a-i dezvăţa de traiul de pe lângă noi, va veni curând frigul şi trebuie să doarmă în căsuţele lor... cam trist pentru ei ca să stea mai departe de noi... se vor obişnui ei !!! 
Am uitat ... de unele preferinţe !     
Vă prezint ... două fotografii ce încearcă să vă prezinte aleea centrală a grădinii mari - avem flori de o parte şi de alta a aleii:
 

2 comentarii:

  1. un pic de ploaie nu ar strica, chiar este nevoie, altfel se cam usuca tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, ar fi atât de bună ploaia... aşteptăm !

      Ștergere