vineri, 24 iunie 2016

jurnalul (154)



Astăzi ... 24 iunie, ora 22.57 
Afară ... a fost încă o zi ''hot'' !!! dacă stau strâmb ca să judec drept: tare greu cu frigul (brrrr...) dar este cumplit, insuporatbil de cald acum: orice activitate este asezonată cu multe picături de sudoare... câteodată sunt şi caraghioasă: ieri eram aşa de udă pe pantalonii scurţi de parcă eram atât de mică şi făcusem pe mine !!!  
Mă gândesc ...  că este greu să mulţumeşti un om !!!  
Am învăţat ...  să execut cu atenţie şi responsabilitate sarcinile primite !    
Sunt recunoscătoare ... Bunului Dumnezeu pentru că azi fiind zi de sărbătoare - Naşterea Sf Ion Botezătorul - am avut parte, pe negândite, de momente minunate de lectură !!! mami a pregătit, după ora 14, cornuleţe cu dulceaţă şi cu brânză, şi eu a trebuit să fiu cel ce supraveghează coacerea... fiind foarte cald am plecat cu cuptorul în braţe, în latura casei unde nu stăm, şi după ce am programat timpii şi temperatura la cuptor, am trecut la lectură pentru că mă învecinam cu ...biblioteca ! nebănuite sunt căile Domnului, nu-i aşa ? de când nu am mai avut timp pentru aşa ceva, credeam că am uitat alfabetul sau că nu voi mai şti cum să ţin o carte în mână !!! şi aşa am citit din ''Oameni pe care i-am cunoscut'' de Ion Zamfirescu !   
În bucătărie ... nu este linişte pentru că eu am întârziat cu activitatea de udat prin grădină şi de-abia de câteva minute am terminat cu masa de seară !!! 
Sunt îmbrăcată ...  în pantaloni de pijama bleu, maieu alb cu dungi roşii...     
Oare ce o să mai scriu? ... am mai avut momente de compoziţie prin grădină dar am uitat ceea ce hotărâsem... 
Aştept ... să vină Moş Ene pe la gene ... până atunci îmi scriu ''jurnalul'', ascult de la ticuţu diversele comentarii despre ieşirea Angliei din UE şi vizionez şi un început de film (la tv-ul meu):''Cronicile din Narnia''... 
Dacă mă gândesc la ce am meşterit ... pot să spun că am avut aceleaşi activităţi - ce s-au repetat zi după zi şi se vor repeta toată vara ! important este că prin grădini este frumos, mami şi ticuţu sunt mulţumiţi... mulţumim Bunului Dumnezeu pentru ajutor !    
Bodyguarzii ... sunt obosiţi de atâta câldură... s-au obişnuit şi se ţin după mami peste tot toată ziulica... şi ar ronţăi orice, toată ziulica !!! 
In casă ...  uşile sunt larg deschise ... au anunţat la tv că va fi tot o noapte tropicală !!! 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să mânânc dulciuri !!! am lângă mine farfuria cu cornuleţe, un suc de vişine (realizat natural de către mami) - sigur că am câteva cornuleţe păstrate şi pentru voi,dragii mei prieteni virtuali, plus câte un suc răcoros !!!  
Aici vă prezint ... o ceapă şi un usturoi - am fost curioşi ca să le scoatem din pământ ca să vedem cât au crescut (dar mai au de stat în pământ încă, a decretat ticuţu, mulţumit) :


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      şi mulţumesc frumos şi pentru urarea transmisă !
      cu drag, vă doresc multă, multă sănătate !

      Ștergere
  2. atunci, ma sevesc cu un cornulet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că te-ai servit cu cornuleţe - sper că au fost şi pe gustul tău !
      cu drag, weekend cât mai plăcut !

      Ștergere
  3. Olá Prietena,um lindo final de semana.
    Bjs-Carmen Lúcia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma pun si eu la coada pentru cornulete :D
    Ce bine arata ceapa si usturoiul!!
    Si pe la mine e foaaarte cald, iar eu nu suport deloc caldura, efectiv ma simt stinsa, topita, fara energie.. niciodata nu am suportat caldura, dar cu varsta tot mai greu este. Abia astept toamna!
    O zi minunata pe la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      este greu de suportat canicula dar acum descopăr că este grea şi perioada prin care trecem: în toată ţara au fost şi sunt mari ploi dar la noi este mai mult nor şi presiunea atmosferică este apăsătoare - mă doare capul aproape tot timpul ! cald este deja de azi la fel -- s-a dus micuţa răcoare ce a fost ieri -- şi cred că a trecut şansa de plaoie ! ud plantele, în continuare, zi de zi de zi! umplu bidoanele cu apă şi seara fug, cu stropitoarea în mână, să răcoresc câte puţin fiecare plăntuţă, atât cât reuşesc şi eu !!!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate şi să depăşim cu bine perioada verii !!!

      Ștergere