sâmbătă, 23 ianuarie 2016

măicuţă dragă...

... azi am citit o minunată poezie scrisă cu multă sensibilitate de către prietena mea virtuală, doamna Ana-Nora (Anna-Nora Rotaru):

''Măicuță, mai vino câteodată să mă vezi în vis,
 Să te mai simt, să-mi pari că-mi ești adevărată... 
 Cu brațele-ntinse larg, cu sufletul deschis,
 Să te cuprind, cum poate n-am făcut-o niciodată...
                Să-ți mângâi iarași umerii și cu drag obrazul,
                Lacrimile ce te-au durut, să pot să ți le șterg!
                De te-a cuprins cumva, fără să știu necazul,
                Azi, mai mult ca-oricând să pot s-alerg,
  La tine-n poală, c-atuncia, să mă cuibăresc...
  Mânuțele dragi să le cuprind, să le sărut!
  Să pot cu mult mai mult să te-ocrotesc,
  Cum poate n-am făcut 'ndeajuns cât am putut...
                Și dacă ceva-ți apasă sufletul... să-mi spui,
                Vreo supărare sau vorbe spuse la mânie!
                N-au fost din inimă și-n inimă să nu le pui,
                Că-s vorbe goale ce sufletul din noi sfâșie!
  Măicuță dragă, află că te-am iubit la infinit ...
  Te port în mine, nicicând sa-mi fii uitată...
  Și de-mi veni-va clipa să mă-nalț înspre zenit
  Să-mi vii in prag, de mână să mă duci ca altădată,
                Când eram mică, îți amintești, mă temeam de beznă...
                De-ntuneric, când nopțile-adânci mă-nfricoșau,
                Sau, când hățișurile mi se-mpleticeau de gleznă
                Brațele tale duioase mă prindeau, dureri îmi alinau...
  Mai vino câteodată-n visul meu, dragă măicuță,
  Să te mai văd, să te ating, mânuțele să le sărut...
  Lăsându-mi c-altădată, pe-aceeași de copil pernuță,
  Parfumul tău de neuitat...ca semn că mi-ai trecut!
''
         (Nora, ''Măicuţă dragă'', vol ''La răscruce de lumi")

10 comentarii:

  1. Hola, gracias por tu visita a mi blog, es un placer saludarte. Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aceasta frumoasa poezie!
    Weekend frumoas sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că ţi-a plăcut poezia !
      şi eu îţi doresc, cu drag, weekend cât mai plăcut !

      Ștergere
  3. Sensibilă poezie,mi-au dat lacrimile citind-o știind că nici eu
    nu mai am mamă de mulți ani,mulțumesc!
    O duminică frumoasă să ai draga mea!
    Pupici și îmbrățișări calde!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      când am repostat această minunată poezie, m-am gândit la cei ce sunt departe de mămicuţa lor (în altă ţară sau departe, Sus...)... mi-au plăcut mult versurile !!!
      cu drag, te pup şi îţi doresc o după-amiază cât mai călduroasă !

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur pentru dna Nora că versurile ei sunt atât de plăcute!

      Ștergere
  5. Frumoasa poezia, plina de sensibilitate.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi mie mi-a plăcut mult poezia !!!

      Ștergere