miercuri, 25 noiembrie 2015

mingiuţe colorate...

... îmi plac jucăriile - sufleţel de copil care nu prea a avut la timpul lor multe şi frumoase jucării ca acum, în aceste timpuri când aproape că nu ştii ce să alegi din abundenţa magazinelor !!!
... poate de aceea mi-au plăcut şi îmi plac din ce în ce mai mult jucăriile pe care ţi le poţi creea...
... am căutat şi am citit mai mult despre jucăriile pe care mămicile japoneze le realizau pentru copilaşii lor...
... printre multele jucării tradiţionale, mi-a plăcut mult cea care poartă denumirea ''temari'' şi este o mingie - din hârtie sau mătase, cu boabe de orez înăuntru sau mărgeluţe...

... am căutat pe youtube şi am găsit cum se poate confecţiona uşor, în prima fază, o mingiuţă:
... apoi se pot folosi alte materiale pentru a se îmbrăca mingiuţa:
... aceste mingiuţe pot deveni uşor şi globuleţe pentru a ornamenta brăduţul de Crăciun sau pentru a fi cadouri minunate !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu