duminică, 1 noiembrie 2015

caut...

... m-am reîntâlnit astă seară cu minunate versuri în care s-a regăsit şi sufleţelul meu...
... minunata prietenă, dna Laura (Laura Schussmann ):
''Caut,
ceva,
prin trecut,
în cea mai secretă
odaie
a sufletului meu,
printre
pânze fine de gând
și
praful greu al uitării
de sine.
    Aud,
    cuvintele tale,
    amăgitoare
    rostite,
    cândva,
    la întâmplare,
    într-o seară
    când,
    să te cred,
    nu am mai avut
    răbdare. 
Simt, 
miros dulceag
de rășină,
când
dorul de trecut
mă doare
și respir,
să uit,
parfum ametior
de floare,
de nu mă uita.
    Regăsesc,
    o amintire,
    ce pare,
    să fie,
    prima,
    sau,
    poate,
    ultima iubire
    sub
    încă o rază,
    rătăcită de soare,
    căci,
    caut,
    în trecut,
    iluzorie depărtare,
    să mă regăsesc
    în prezent
    căutare,
    ce sens, încă, are.''

(Laura Schussmann,
''VERS DE ÎNCEPUT DE NOIEMBRIE..''
''CAUT ...'') 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu