duminică, 18 octombrie 2015

''oaza'' de vreme plăcută...

... deşi priveliştea din grădini este dezolantă, razele soarelui de azi ne-au mai înveselit pe toţi !!!
... în grădiniţa din faţa casei, se bucurau de căldura razelor de soare şi drăgălaşii maci japonezi :

... cu mic cu mare am plecat în grădina mare şi ne-am bucurat de ''oaza'' de vreme plăcută !!!
... mami şi cu ticu s-au plimbat, apoi au stat şi s-au odihnit puţin pe banca de sub cais ...

... paza grupului a fost asigurată, ca de obicei, de Puiu cel vigilent, amplasat în imediata apropiere a băncuţei - ca un adevărat soldăţel !

... Leu s-a ocupat de paza casei adică a supravegheat-o cu un ochi de la el din paie - celălalt ochi fiind închis de somnul dulce !!! s-a trezit de tot, ceva mai târziu, şi a venit, bosumflat, la terasă strigându-şi, cu vocea lui groasă, foamea:
 ... şi eu am fost peste tot cu ei - sunt cea care realizează, cu drag, fiecare fotografie !

3 comentarii:

  1. mulţumesc frumos pentru vizită !
    noi îi iubim mult pe bodyguarzii noştri ! fac parte din familia noastră !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ati avut vreme buna si ati iesit cu mic cu mare in gradina :) Cred ca ploaia de la voi a ajuns deasupra noastra ... Seara placuta, draga mea ! Salutari parintilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      ploaia a venit şi cred că nu mai vrea să plece !
      este greu să stai pe ''tuşă'' şi să priveşti fără să acţionezi !
      mulţumesc frumos - şi mami şi ticuţu mulţumesc frumos - pentru urările transmise !
      cu mult drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere