vineri, 14 august 2015

prietenul virtual ...

... am descoperit în seara aceasta câteva cuvinte care parcă au vorbit - foarte frumos - în locul meu  (pe pagina intitulată în facebook Viata E Frumoasa ): 

 U
Un prieten virtual nu e o ficţiune.
De multe ori, ceea ce-ţi trimite,
ajunge chiar la momente
de singurătate

sau de tristeţe...
Şi prin simplu fapt
că-ţi trimite în fiecare zi ceva,
îţi arată că-i pasă de tine,
că se gândeşte la tine,
că eşti totuşi cineva...
Şi pentru moment, uiţi că eşti
poate singur. 
De multe ori, ceea ce-ti trimite, 
 

2 comentarii:

  1. Eu nu prea am momente de singuratate,dar uneori imi place sa-mi fac prieteni noi.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      cum eu sunt o singuratică în viaţa reală, mă bucur de prietenii virtuali !
      cu drag, îţi doresc o seară cât mai răcoroasă!

      Ștergere