sâmbătă, 1 august 2015

dacă aş fi...

... am citit astă seară o frumoasă poezie, o adevărată joacă a cuvintelor !
... aşa am descoperit-o mai bine pe dna Elena ( Ghitescu Lamureanu Elena ):
            ''m-a înţepat o aşchie de primăvară,
             
n-am fost atentă, uite, ispăşesc,
             tot sângele-mi miroase-a lăcrămioară
             şi, prin genunchi, salcâmii înflores
             din tălpi îmi creşte iarbă spre pământ,
             păsări se cuibăresc braţelor mele,
             cupe de lacrimi revărsate-n vânt
             ochilor mei s-au desfăcut lalele.
             
mă tem să râd, am buzele zambile,
             ba chiar din creştet mă cam trec fiori,
             pe frunte-mi zburdă câteva copile
             cu gândul numai la cules de flori.
             la noapte dac-aş fi privighetoare,
             
salcâmii ar uita de cucuvea
             iar printre sâni ţi-aş face o cărare
             
s-ajungi mai repede la gura mea.''
                               ''Dacă aş fi privighetoare''
                                  - Ghiţescu Lămureanu Elena -

8 comentarii:

  1. ჱ˚° ·.
    Poesia encantadora.

    Bom mês de agosto!!!
    Ótimo fim de semana!
    Beijinhos.♡ه°
    ❀❀˚° ·.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur enorm pentru cuvintele scrise !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  2. ”din tălpi îmi creşte iarbă spre pământ,
    păsări se cuibăresc braţelor mele,
    cupe de lacrimi revărsate-n vânt
    ochilor mei s-au desfăcut lalele.”
    Superbe versuri,îmi place cum scrie”ELENA”!
    O duminică frumoasă îți doresc!
    Pup și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      cât de multă bucurie îmi produci în sufleţel pentru că ţi-au plăcut versurile !
      o mare bucurie am avut şi eu când i-am citit poezia dnei Elena!
      cu drag, te mai aştept pe la mine pe blog cu speranţa că îţi va place iar ceva din ce voi posta !
      îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  3. cat este de minunata poezia, nu o stiam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur enorm că am reuşit să fac şi mai mult cunoscută poezia dnei Elena !
      cu drag, îţi doresc o după amiază minunată împreună cu dulcica ta Eva !

      Ștergere
  4. La primavera.es la mejor epoca para los poetas

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-a plăcut poezia !
      îţi doresc o seară cât mai plăcută !

      Ștergere