sâmbătă, 25 aprilie 2015

o zi frumoasă...

... o zi frumoasă, mă plimb prin grădină tot mai des ...
... urmăresc, cu drag, plăntuţele ce apar şi cresc, înfloresc ...
... şi cum să nu recapitulez ce lalele au mai înflorit în grădina din faţa casei - te ameţesc cu frumuseţea lor -:





... dar au înflorit şi alte mici floricele, numite de mine cavaleri:

... într-un colţişor al grădiniţei sunt şi câţiva irişi mici şi delicaţi:

...  profit de ocazie şi o să scriu şi despre un fenomen curios - lângă gardul de lângă casă, unde ne învecinăm cu o grădină părăsită de cei ce o deţin - avem ca refugiaţi ca de război - două grupuri de mărgăritar... totdeauna am admirat această floare atât de deosebită dar nu reuşisem să avem... acum avem şi această minunată floricică: 

... iar mai nou, în grădina mică - de la Leuţu - a înflorit şi liliacul:

... mă plimb, peste tot, ca printr-un parc ...
...  este atât de frumos: florile, pomii, vrăbiile, albinele ...
... iar bodyguarzii noştri aleargă peste tot, apoi îi înmoaie căldura razelor soarelui ca de vară... 

6 comentarii:

  1. Asa ma plimb si eu,ca Voda prin loboda.Imi place laleaua lila.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      nici nu ştiu ce să admir mai mult prin grădină - să fiu sinceră, îmi place orice mică plăntuţă!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate, prietenă dragă!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase florile!Si panselutele din postul de mai sus!
    O saptamana super iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că iubeşti şi tu florile!
      în realitate sunt şi mai frumoase - fotografiile mele nu reuşesc să redea corect frumuseţea lor...
      cu drag, şi eu îţi doresc o săptămână minunată!

      Ștergere
  3. Ce de flori frumoase aici!
    Mărgăritar...sau lăcrămioare, cum le spunem noi...au un parfum minunat şi sunt atât de gingaşe. tăticului meu îi plăceu mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi eu iubesc enorm mărgăritarul - sper să-l înmulţim în grădiniţă!
      îţi doresc să ai un weekend cât mai plăcut în continuare!

      Ștergere