marți, 10 martie 2015

o zi deosebită ...

... o zi obişnuită, din cadrul unei săptămâni obişnuite ...
... aparent ! Voia Domnului poate schimba orice - doar să meriţi !!! 
... am spart lemne (este ziua când realizez stocul pentru 2 zile) şi am avut timp să analizez, să derulez încet evenimentele trecute şi modul cum ele s-au legat unele de altele, ca nişte mărgele... 
... am cumpărat de câteva zile cele necesare lunar lui ticuţu pentru a fi OK cu sănătatea, aseară am mai cumpărat (de fapt trebuia să cumpăr săptămâna viitoare dar am devansat...) ceva care mai trebuia pentru ticuţu de la farmacia de lângă serviciul meu ... 
... azi după-amiază, eram în perioada de program de 24 de ore libere, acasă, şi spărgeam lemne în faţa atelierului (căsuţa lui Leuţu, printre altele) ... 
... mami a ieşit din casă mergând până în grădina din spate... 
... Leuţu a ieşit din atelier, s-a uitat după ea, s-a uitat înspre terasă, a început să scâncească uşor... l-am întrebat: ''ţi-e dor de ticuţu ?'' şi el a dat din codiţă dar tot a privit spre casă... acum 3 zile îl văzuse, se plimbaseră împreună prin grădină, când a fost ziua cu mult soare... ''oare ce o avea Leuţu ?!'' - el îmi transmitea ceva dar eu nu eram capabilă  să recepţionez corect mesajul.
... apoi mami m-a anunţat că ticuţu nu se simte prea bine...
... am lăsat spartul lemnelor, am intrat la ticuţu, am aplicat măsurile rapide pentru a rezolva pompieristic - dar corect, cum am învăţat din necazuri - momentul nefavorabil ...
... l-am sunat pe dl asistent (ce se ocupă de ticuţu de mult timp) şi, culmea, era acasă, în concediu - ce bucurie că poate veni repede la noi, deşi stăm la ţară !
... dl asistent a sosit repede şi a intrat în casă în mijlocul lătrăturilor lui Leuţu şi Puiu (în loc de ''salut'')...
... între timp, Puiu a stat cocoţat tot pe gard şi s-a văietat, îngrijorat de tot ceea ce se întâmpla, l-au văzut şi mami şi dl asistent ce au privit pe fereastră la auzul gălăgiei ...
... dl asistent a rezolvat eficient problema ivită (fiindu-i necesare toate cele cumpărate de mine, în devans, de la farmacie) şi a plecat tot însoţit de corul lătrăturilor (în loc de ''mulţumim'') ...
... m-am reîntors la spartul lemnelor, mami a rămas ceva timp de ''veghe'' pe lângă ticuţu, eu le-am transmis căţeilor că ticuţu se simte OK ... 
... şi aşa, şi noi toţi ceilalţi - ce formăm suflarea gospodăriei - suntem acum ok ...
... după cum am aflat mai demult, nimic în viaţă nu este întâmplător ! trebuie doar să asculţi, să înţelegi mesajele ce le primeşti şi să acţionezi corect, la timp !
... mulţumim Bunului Dumnezeu că ne-a ajutat ! 
... şi aşa a fost o zi deosebită !

4 comentarii:

  1. Abea acum v-am descoperit ! ....Sa va aiba Dumnezeu in paza lui ! O primavara plina de protectie divina sa aveti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur enorm că mi-ai citit rândurile aşternute cu mult drag!
      şi ţie îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  2. cu siguranta nimic nu e intamplator in viata! :) Doamne ajuta! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      cu drag, îţi doresc o după-amiază cât mai plăcută !

      Ștergere