duminică, 25 ianuarie 2015

întrebări ...

... este duminică ...
... în căutarea a ceva plăcut sufleţelului meu de copil, am găsit: am citit o poezie frumoasă la dna Maria CălinescuCalinescu Maria ):


''Întrebând, se duce viaţa
 Noaptea-mbracă haine reci,
 somnule, gându-mi diseci
 n-ai milă nicicum de mine,
 cum râul, valul şi-l ţine.
    ...crezi că-i bine?
 Zilei torci fuior de dor,
 Nu alungi al sorţii nor,
 Noroc, viaţa îmi zâmbeşte
 Domnu-‘n palma lui, mă creşte.
    ...crezi că, El, mă ocroteşte?
 Ochiul cerului măsoară
 Stea ce cade, cum coboară,
 Vântul crud apoi o cerne
 Peste toate o aşterne.
    ...crezi că vântul nu discerne?
 Zorii deapănă lumină,
 Roua străluce-n gradină,
 Mii cristale zâmbitoare
 Le presară pe-orice floare.
    ...tu ce crezi ?că roua doare?
 Apoi, când afară-i soare,
 De parfumul de la floare,
 Sunt atraşi în dans vioi,
 Fluturi mii, doi câte doi.
    ...crezi că se-odihnesc apoi?
 Uite-aşa timpul se trece,
 Anii fug spre-apusul rece,
 Întrebând, se duce viaţa:
 -Cum e noaptea, dimineaţa?
    ...crezi în karmă?... e ca aţa?''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu