vineri, 9 ianuarie 2015

alter ego ...

... frumoase versuri am citit în această seară, postate de o dragă prietenă, dna Valentina (Valentina Graur Lazarencu ):


''Şi lumea nu-i ca mine,
 Şi eu ca dânsa nu-s,
 Un viitor ce vine,
 Nimic nu mi-a propus.


 Trecutul nu mă-ncântă,
 Nu-l pot trăi din nou,
 Iar vremea mă frământă,─
 Mi-s anii pe panou.

 Deschisă-i Poarta Vremii,
 Iar eu tot merg spre Ea,─
 În mine zac atomii,
 Din nemurirea mea.

 Şi lumea-i bipolară,
 În ea, eu mă sufoc,
 Urc scara seculară,
 Spre Steaua cu Noroc.''

(VALENTINA GRAUR LĂZĂRENCU,
''ALTER EGO'')

4 comentarii:

  1. Frumoase versuri,îmi place cum scrie!
    Un weekend liniștit să ai, draga mea!
    Pupici și îmbrățișări calde!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi eu îţi doresc o seară minunată, dragă prietenă!

      Ștergere
  2. Sunt foarte frumoase versurile ...si un pic triste..cred ca toti ne regasim la un moment dat in ele
    un sfarsit de saptamana minunat draga mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că ţi-au plăcut versurile prietenei mele, Valentina !
      îţi doresc o seară minuată, dragă prietenă!

      Ștergere