sâmbătă, 8 noiembrie 2014

jurnalul (71)



Astăzi (data/ora)... sâmbătă, 08 noiembrie, ora 13.46
Zi... de mare sărbătoare pentru creştinii ortodocşi !  
Mă gândesc ... la sora mea...cât de mult aş dori să dispară bariera kilometrilor dintre noi ! e tare greu !
Învăţ ... zi după zi descoperind altă faţă a vieţii !   
Fizic ... simt greutatea fiecărei zile prin care trec!  
Azi bucătăria ... este centrul casei, mami este o mare preoteasă în templul ei: a pregătit sarmale !!! în toată casa este o aromă minunată !
Sunt îmbrăcată ...  în haine groase: hanorac cu glugă; flanel gros; ciorapi groşi; legată la cap ca un japonez (ce sunt ... cu inima ) !
Citesc ... o carte din colecţia lui ticuţu ...selecţionez pasajele plăcute mie ... şi rescriu paginile pe blog ... sper să ajute cuiva sau măcar va fi o lectură plăcută ! 
Aştept ... zi după zi, evenimentele vieţii !    
Printre realizări ... se numără, cu mândrie, munca zilnică de care nu mă las (ca japonez ce mă simt ... sunt o luptătoare !) ...      
Ascult ,.. emisiuni la tv - ticuţu urmăreşte emisiuni după emisiuni la TVR1 aşteptând să vadă emisiunea lui preferată ''Ora Regelui'' - dar ceva s-a schimbat şi nu mai este !!! dacă au mutat emisiunea pe TVR2, o să fie trist pentru noi - nu vedem această televiziune !!!  
În casă ... este acceptabilă temperatura ... seara facem focul !      
Printre preferinţele ... familiei noastre se numără dovleacul copt în cuptor - diseară, când cuptorul sobei se va încinge, mami va coace dovleac cu scorţişoară !     
Speranţele ... revin şi în familia noastră, treptat ... Bunul Dumnezeu ne-a dat ocazia să înţelegem că avem şi prieteni care pot ajuta la greu ! ne rugăm pentru sănătatea lor şi a familiilor lor !
Ce să postez la această rubrică ?! ... ceva care îmi place ... greu de ales - îmi plac atât de multe dar am găsit pe facebook o fotografie minunată !!!



8 comentarii:

  1. O luptatoare,chiar daca nu esti japoneza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă inspiră stilul de viaţă japonez, simplitatea vieţii japonezilor, delicateţea şi fermitatea cu care depăşesc momentele grele!
      cu drag, îţi doresc o seară plăcută!

      Ștergere
  2. El pueblo japones ama a la naturaleza y a su cultura

    RăspundețiȘtergere
  3. Povestioara ta este superbă ca de fiecare dată!
    Deja mă gândesc la dovleacul copt cu scorțișoară!
    Duminică frumoasă vă doresc!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că îţi place dovleacul cu scorţişoară - totdeauna mănânc o bucată de plăcintă gândindu-mă la prietenele mele!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate!

      Ștergere
  4. Ei, de cand n-am mai mancat sarmale ... Dar vine vremea sarbatorilor si o sa fac si eu :) Pana atunci inghit in sec :)
    O duminica placuta, draga mea " japoneza " !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mami face sarmale adăugând şi stafide (nu avem struguri de-ai noştri uscaţi) !
      azi am mâncat sarmale şi m-am gândit şi la tine !
      cu drag, îţi doresc zile frumoase şi pline de realizările dorite!

      Ștergere