vineri, 15 august 2014

viaţa ...

... prietena mea de spirit şi suflet, dna Laura Schussmann a postat o poezie minunată:
''Viaţa mea e o poezie 
  cu început și cu sfârșit
  vers în rime,
  strofe albe,
  strofe negre,
  cum destinul mi le scrie
  de la prim surâs de rimă
  și când ochii i-am deschis
  până la clipă despărțirii
  și ultimul vers va fi scris.
       Viaţa mea este o carte
       pagini multe am strâns în ea
       nu-s povești în cartea mea.
       Soartă pură intens trăită
       ce am fost și încă sunt
       pasiuni și patimi multe
       iubire dar niciodată ură
       lacrimi multe, suferinţă,
       în uitare, umilinţă,
       dar și bucurii și fericire
       am strâns în viaţa mea.
       Am primit și am dăruit
       am cules, am și împărţit
       cu tot ce ia și dă destinul
       când în gol se curge plinul.
La început de drum în viaţă
am ales cu inima
și cu privirea ridicată
am zburat spre steaua mea.
Şi speranţă spre speranţă
vis în vis m-am reiubit.
Am simţit dureri cumplite
când săgeţi sfârşit de timp
cu uitări de clipă m-au lovit
și doar prin dor, aripă karmă
zborul zvelt mi-am regăsit. 
      

       Sfântă îmi este libertatea 
       și nu pot să întorc privirea
       când învinge nedreptatea.
       Jumătate nu îmi este fapta
       căci nu știu să drămuiesc
       la nimic nu aștept răsplată,
       dar toată mă dăruiesc.
       Sublim al existenţei versuri
       primesc și împărtășesc,
       iubesc ce înseamnă sensul
       din apus la răsărit,
       abisuri de oceane albastre,
       al nopţilor luminate astre,
       le înţeleg și preţuiesc
       și în esenţa existenţei pure
       cu tot ce simt și sunt
       necondiţionat omul iubesc ...
Eu sunt viaţa mea
viaţa mea sunt Eu.
Viaţa mea e căutare
Viaţa mea e regăsire
Viaţa mea, superbă nebunie
Viaţa mea este destin
dulce acrișor îi este gustul
și amar ca de pelin .
Și deşi mă doare visul
aș mai avea ceva de zis
nu regret nimic din viaţă
chiar de știu cu minte clară
că nu mai există bis...'' 

( Laura Schussmann, 
''VIAŢA MEA ...O POEZIE ... pentru fiul meu Alexandru''

2 comentarii:

  1. Salut, te invit la un concurs simpatic pe blogul meu
    http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/concurs-cu-premii-de-suflet.html

    Te astept sa te inscrii!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mi-ar place să îţi vizitez adresa transmisă dar încă nu dispun de prea mult timp liber - de-abia reuşesc să intru pe blogul meu! sper să reuşesc în viitor !
      îţi doresc un weekend plăcut !

      Ștergere