marți, 29 iulie 2014

iubirea din maci...

... am reuşit azi să am o mică pauză, şi am citit o minunată poezie postată de prietena mea de spirit şi suflet, Laura Schussmann (http://ro-ro.facebook.com/lauraschussmann ):
''Cu degetele răsfir fuioare de gânduri
Părul mi-l scutur într-o mie de vânturi
Și m-aș strecura prin câmpuri de maci
Aș păși cu grijă să nu le stric adierea
Căci mă înfior de dor când le simt
Zbatere aripi de fluturi, mângâierea.

Aș alerga a libertate pură de sine
Cu picioare goale printre firave fire
Și aș avea mare grijă ca pământul
Să îmi simtă pasul ușor ca gândul.
Aș săruta verdele frunză de viață
Cu buzele suave petale de maci
Și te-aș trage cu totul si pe tine
În câmpuri roșii de maci din mine
Și mi-aș lipi gura toată de gura ta
Să respirăm împreună doar iubire
Printre săruturi doar să mă simți
Nimic să mai spui, doar să taci
Pur de sălbatici, dar atât de cuminți.

Și dacă ar fi să fie așa, de undeva
Și soarta și pe mine, m-ar alinta
Floare roșie de mac, aș vrea
Să fiu măcar o zi din viața mea,
Iar tu să fii de vânticel de vară
Mlădiindu-mă ușor în prag de seară.
Și să mă vibrezi în vibrațiile tale
Să mă rotești îmbrățișare de petale.
Dar am să te rog, cu suspin de privire
Să nu îmi frângi iubite, să ai grijă mare,
Tulpinița mea subțirică și firavă tare.
Și când am să mă simt completă de tine
Și când am să mă simt toată doar iubire
Am să mă unduiesc unduire grațioasă
Floare printre flori, de tine culeasă.''

(Laura Schussmann
 ''VERSURI ANOTIMPURI... ȘI BUZELE SIMT GUST DE LUNA AUGUST..''
 ''CÂMPURI DE MACI...'')

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa si melancolica.
    Cu sigurana ii voi urmarii si eu pagina de facebook.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      sigur se va bucura Laura dacă o vei vizita pe facebook!
      îţi doresc un weekend minunat!

      Ștergere