luni, 23 iunie 2014

jurnalul (51)




Astăzi (data/ora)... luni 23 iunie, ora 22.38 ( este prima oară când scriu într-o seară de luni!)
Afară ... a fost o vreme minunată... zile şi nopţi de vară! grădinile se simt bine în căldura acestor zile, după atâta ploaie binefăcătoare ...
Mă gândesc ...  la cât de necunoscute sunt căile Domnului... 
Am învăţat ...  multe în viaţă - dar se pare că încă mai am multe lecţii de învăţat - domeniile sunt atât de variate! şi apar brusc, când sunt rânduite...    
Sunt recunoscătoare ... Bunului Dumnezeu - nu există suficiente cuvinte pentru a exprima ceea ce simt! 
În bucătărie ... este linişte ... am mâncat dinnou cu toţii - am avut şi o mare poftă, dar şi preparaţiile mămicuţei au fost delicioase!!!. 
Sunt îmbrăcată ...  în cămăşuţă lungă de noapte, roz cu inimioare mici, şi un capot lung, lila deschis (uşor de vară), cu picioarele goale în papucii de casă...    
Oare o să mai citesc ... ceva curând ?! nu cred!  
Aştept ... desfăşurarea fiecărei clipe de viaţă ... cu toate noutăţile ei ! 
Dacă mă gândesc la ce am meşterit ... pot să spun că din toate câte ceva...iar la finalul săptămânii, a fost o rubrică de noi relaţii umane, cu tot bagajul de surprize !   
Ascult ... la tv, comentariul meciului de fotbal, cu ocazia Cupei Mondiale de fotbal - pe care ticuţu o ''contabilizează'' cu perseverenţă în caieţelul lui...
In casă ...  uşa este deschisă pentru a asigura aerul proaspăt, continuu ...a fost răcoare toată ziua în casă...s-a lăsat o mare linişte afară, bodyguarzii mei dragi dorm obosiţi ... răcoarea se va amplifica treptat ... 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să cunosc oameni şi să comunic bine cu ei! 
Săptămâna ... se anunţă încărcată de activităţi, şi mai ales, atât de diverse...
Aici vă prezint ... o minunată japoneză - descoperită la 
                            http://www.facebook.com/Japonia.Departe.Aproape:

2 comentarii:

  1. In sfarsit a venit vara :) Iti face bine ca poti petrece mult timp in aer liber, se simte in ceea ce scrii. Ma bucur pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      nu este o vară ca pe la tine! la noi este tare capricioasă - cum plouă, se răcoreşte vremea...
      da, îmi place din ce în ce mai mult să muncesc în aer liber - doar sunt liberă ca activitate (am terminat luna aceasta şi şomajul...)!
      îţi doresc un weekend minunat!

      Ștergere