marți, 20 mai 2014

grăbita tinereţe..

... am citit o poezie care mi-a plăcut, postată de doamna Graur Valentina - sper o viitoare prietenă din facebook (îmi doresc să am această onoare) -:
       ''M-ai părăsit în grabă, tinereţe,
        Şi ai fugit, fără să-mi spui ceva,
        Ai desenat pe chipul meu tristeţe,
        Şi te-ai ascuns în zare, undeva.
În graba mare, mi-ai furat surâsul,         
Cel făr’de griji şi fără de păcat,
Şi mi-ai schițat pe față, lin, apusul,
Iar mai târziu cu el m-ai ferecat.
        Am tot umblat prin lume să te caut,
        Şi să te-ntorc cu anii înapoi,
        Dar n-am găsit, decât un timp precaut,
        Ce te ţinea în lanţ ca pe-un copoi.
Dar tu, se vede, n-ai uitat de mine,
O inimă năvalnică mi-ai dat,
Să simt că sunt alăturea de tine,
Şi suflet tânăr nu m-a lepădat.
        Eu sunt pătrunsă de-ale tale vise,
        Când vremea trece peste al meu destin
        Şi-un licăr viu din ochi mi se desprinse,
        Căci anii calea nu mi-o mai aţin.''

(Graur Valentina, ''TINEREŢE, TE GRĂBEŞTI…'')

2 comentarii:

  1. ''M-ai părăsit în grabă, tinereţe,
    Şi ai fugit, fără să-mi spui ceva,
    Ai desenat pe chipul meu tristeţe,
    Şi te-ai ascuns în zare, undeva."
    Superbă poezia mi-a plăcut tare mult!
    Seară frumoasă draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      contează enorm pentru mine rândurile pe care mi le-ai scris - tu cea care postezi de atâta timp minunate poezii!
      am fost cam bulversată în ultima perioadă şi mi-a fost foarte greu să postez câte ceva - dar am luptat reuşind totuşi cîteva rânduri şi poezii ale prietenelor !
      şi eu te pup, te îmbrăţişez pentru caldele cuvinte adresate !
      şi eu îţi doresc o seară minunată!

      Ștergere