sâmbătă, 12 aprilie 2014

jurnalul (41)




Astăzi (data/ora)... sâmbătă 12 aprilie, ora 23.15
Afară ... pot spune că este o directivă: PLOAIE !
Mă gândesc ...  că trebuie să ''întind'' lemnele pentru foc pentru toate aceste zile foarte reci ce se repetă, ciudat, la 2-3 zile ... greu şi pentru organismele noastre: 2 zile căldură de vară, apoi 2-3 zile frig de toamnă rece ... mă bucur totuşi că nu mai bate vântul !  
Am început să învăţ ...  că se pot întâmpla, în aceste zile, foarte multe şi într-un mod atât de straniu !!!
Sunt recunoscătoare ... că Bunul Dumnezeu nu a trimis zăpadă şi pe la noi ! şi îmi pare rău pentru zonele unde a venit zăpadă peste pomii înfloriţi !!!
În bucătărie ... este linişte. 
Sunt îmbrăcată ...  în pantalon gros, albastru şi bluză roşie, destul de călduroasă .
Citesc ... doar prin facebook mesajele - atât am reuşit în ultima săptămână.
Aştept ... ziua de mâine - FLORIILE ...
Am meşterit ... cu drag, semne de carte şi le-am capsat în folie de celofan ... să mai povestesc şi cum am reparat ceva şi la o zonă a gardului (ce se învecinează cu o zonă lăsată în paragină de proprietarii ce stau la oraş ): am săpat şi am scos o proptea (un stâlp al gardului), am pus alta nouă (am oprit din lemnele cumpărate, 2  trunchiuri drepte de salcâm), şi la următorul am săpat groapa şi am adăugat una nouă lângă cea veche ca să ţină mai bine, am bătut cu maiul (un lemn gros, special) pământul, am bâtut apoi piroaie în gard - cele 2 proptele vechi nu mai susţineau bine gardul şi vântul foarte puternic (ca cea mai puternică vijelie ce am avut-o până acum, care a fost acum o săptămână) l-a deranjat - şi cine să lucreze, decât eu, care sunt ''băiatul'' casei ! a doua zi, am tăiat iarba, cu o seceră (nu prea ascuţită - că nu ştiu s-o ascut ...), în spatele grădinii mari, aproape de poarta secundară. şi ce de muncă multă mai este !
Ascult ... la tv emisiunea ''360 grade'' despre tradiţii spirituale în perioada aceasta specială a anului, de Sfintele Paşti ...
În casă ...  e cald (am fost iar fochist ceva mai devreme) ...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să mă bucur de puţină linişte (să-mi revin spiritual ) !
Sfârșitul săptămânii ... ne-a găsit cu aproape toate aşezate (seminţele puse în pământ) şi ploaia le face bine !   
Aici vă prezint ... un filmuleţ amuzant, copilăresc:

6 comentarii:

  1. O saptamana cu pace si liniste sufleteasca sa iti dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vremea e schimbatoare, dar vorba ta, bine ca ati scapat de zapada. Tu faci toate treburile grele in gradina, bravo ! Sa stii, ca si eu tocmai am facut focul, desi afara sunt trandafirii infloriti, seara e racoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      muncesc mult - doar sunt ''băiatul'' familiei ...
      cu drag, îşi doresc o după-amiază plăcută!

      Ștergere
  3. Bogata fila de jurnal! E ca o zi luuunga de iarna. :)
    Fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mi-e drag să scriu despre activităţile săptămânii dar sunt aşa de multe că, până la jurnal, mai uit din ele...
      ...şi afară e atât de frig că mai e puţin şi parcă vine ... iarna!

      Ștergere