vineri, 27 septembrie 2013

natura si obento...

...am urmarit cu placere, o emisiune frumoasa (si cum sa nu-mi placa - era in cadrul televiziunii mele iubite,  NHK WORLD ...) care ne prezenta cate ceva din viata zilnica, de toamna, a japonezilor ...
... ca sa se bucure de zilele frumoase, de minunea naturii, japonezii isi iau pachetelul de mancare - renumitul obento - si merg pe o banca, in parc sau in strada (in fata locului de munca)...
... am vazut cate o japoneza singura, cate 2 japoneze, cate un japonez singur sau cate un grup de japonezi ...
... am vazut pe fiecare cu cate un obento:  orez fiert, bucatele mici de peste, legume fierte, etc...
... fiecare avea o minunatie de aranjament in cutiuta lui, o adevarata opera decorativa !!!
... ce sa admiri mai intai:
              ...   frumusetea naturii japoneze:

              ...   frumusetea unei japoneze:
                                 
              ...   frumusetea obentului ?!


... totul incanta privirea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu