duminică, 29 septembrie 2013

jurnalul (16)


Pentru astăzi (data/ora)... duminică 29 septembrie, ora 14:30
Afară ...  e toamnă...puţină vreme frumoasă de dimineaţă ... dar norii adunaţi pe cer - vestesc că ploaia este aproape...
Mă gândesc ... la multele informaţii pe care le-am recepţionat zilnic, în ultima perioadă, dar încă insuficient prelucrate de propria-mi gândire...
Locurile de unde învăţăm ... toate, dar absolut toate locurile "mustesc" de informaţii/lecţii utile...
Sunt recunoscătoare pentru ...  că Bunul Dumnezeu ne protejează !
Din bucătărie ...  mami ne surprinde în fiecare zi cu preparatele ei - oare de unde o mai avea idei despre ce să ne gătească ?! şi mai ales - aşa de gustos?! sau aerul curat şi rece (al toamnei) este şi el de vină ?! 
Sunt îmbrăcată ... un pic ca o varză (asta că tot am participat la scoaterea ei din pământ): cât mai multe straturi - 2 perechi de ciorapi lungi, o iie (care îmi aduce aminte de vară...), o vestuţă groasă şi un hanorac - straturi multe care să-mi asigure senzaţia de căldură ...e rece şi umed afară !
Citesc ...  mesajele de pe blog şi de pe facebook... 
Aştept (sper) ... o săptămână liniştită!
Ca meşterire ...  am participat la tăierea verzelor (care sunt gata !-nu pe toate), mai bine zis, eu am scos rădăcinile din pământ şi am curăţat locul transportând frunzele rupte şi rădăcinile la locul de depozitare... şi am urmărit tot ceea ce a făcut mami (cum a căutat verzele, cum a stabilit pe care, cum le-a tăiat, cum le-a curăţat) - iau lectii !!!
Ascult ... zumzetul leptopului - doarme ticuţu!!!
În casă ...  este linişte, tv-ul micuţei funcţionează fără sonor ...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... scrierea pe blog (acum două zile mi-am luat "la revedere" de la topor (ultimul meu favorit) deoarece m-am săturat de tăiat lemne !!! mai am atât de puţine - toată suflarea casei a zis: STOP! şi mie mi-a convenit (mă dureau toate oasele!!!)...
Un plan pentru sfârşitul săptămânii ... să mă odihnesc ...
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc:  fiind duminică, vă poftesc la o prăjiturică japoneză:

Un comentariu: