miercuri, 19 septembrie 2012

ANATOLIE ...

 ... îmi place mult poezia ...
 ... căutând în seara aceasta ca să-mi bucur sufletul cu versuri noi, am găsit pe internet un autor despre care ştiu doar că are pseudonimul Anatolie şi era pe google, poezie despre natura, poezii.md ...
 ... am citit şi recitit poezia ... care se numeşte ''Întinsă-i noaptea peste zi'' (publicată pe site în 29 mai 2012) ...
 ... şi îmi place din ce în ce mai mult ...
 ... sper că nu se va supăra pe mine Anatolie ... dar îi rescriu versurile aici încercând să i le fac şi mai cunoscute şi să le recitesc, cu plăcere, ori de câte ori voi dori!!!
     '' Se-ntinde noaptea peste zi
          cu a ei tandră înserare
            şi umbra pleacă la culcare
             până la altă zi cu soare.

               Pe cer apare lună plină
                 şi umbra parcă s-ar trezi,
                  dar bezna, precum o regină,
                    împărăţia-şi înveli.

                      Întinsă-i noaptea peste zi,
                       căzut e tot în amorţire,
                        umbra pân' s-a limpezi
                         ascunsă e, dar unde-o fi? ''
                                  (ANATOLIE,''Întinsă-i noaptea peste zi''
                                        - 29 mai 2012
                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu