duminică, 6 mai 2012

cum se ucid ideile...

candva...am citit aceste rânduri şi mi-au plăcut!
îmi pare rău că nu le-am gândit eu...
dar după ce le-am citit - parcă din totdeauna le cunoşteam!
dar m-am gândit că ar fi bine să le aşez în această pagină, pentru cei care nu le-au citit sau cunoscut!
        Nu fii ridicol!
        Am mai încercat noi asta!
        Costă prea mult!
        Ne depăşeşte responsabilitatea!
        E o schimbare prea radicală!
        N-avem timpul necesar!
        Asta va face ca alte utilaje să e perimeze!
        Suntem prea mici pentru aşa ceva!
        Nu e practic pentru...
        N-am mai făcut niciodată aşa ceva!
        Să revenim la realitate!
        Asta nu e treaba noastră!
        De ce să schimbăm când încă merge perfect şi-aşa!      
        Este cu doi ani înaintea vremurilor noastre!
        Nu suntem pregătiţi pentru asta!
        Nu e prevăzut în buget!
        Nu poţi vinde castraveţi grădinarului!
        Conducerea nu va aproba niciodată!
        O să ne facem de râs!
        Ne-am descurcat perfect şi fără asta!
        S-o punem la dosar deocamdată!
        Să alcătuim un comitet!
        A încercat cineva înainte s-o facă?
        E prea greu de vândut!
        Nu merge în întreprinderea noastră! Sistemul nostru e diferit!
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu